piątek, 29 stycznia 2016

Złoty medalista olimpijski Matthew Mitcham kończy karierę sportową i Tom Daley i jego następna porada


Złoty medalista olimpijski Matthew Mitcham zapowiedział odejście ze sportu, zaledwie siedem miesięcy przed Rio 2016 Igrzyskami Olimpijskimi.

27-letni zawodnik podzielił wiadomością na Instagramie, informując fanów o odejściu z sportu.

"Zdecydowałem się w końcu iść na emeryturę po długim ale bardzo satysfakcjonującej kariery zawodowej skoczka do wody", napisał.

"Wdzięczność dla mojego długoletniego partnera cierpliwego Lachlana, rodziny, przyjaciół i wszystkich was przyjaciół. Którzy nie miałem przyjemność spotkać się jeszcze!"

"Pamiętam, za wsparcie dostałem kiedy wyszedłem przed moim olimpijskim debiutem w 2008 roku i to pomogło mi zachować dzielenia się moją historię tak szczerze".

Inny brytyjski skoczek Tom Daley i jego następna porada dotyczące zdrowego zdrowia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz