sobota, 30 stycznia 2016

Ploty: Maciek Nowak, Sharon Osbourne, Drag Queen Michelle DuBarry, Barbie, Celine Dion, Jussiê Smollet ...


"Motywacja homofobiczna pewnych decyzji dotyczących mojej osoby spotykała mnie zawsze. Homofobia nie ma legitymacji partyjnej. To jest reakcja obronna systemu patriarchalnego, w którym rządzą DHM-y, czyli dorośli heteroseksualni mężczyźni. Dla nich pojawienie się w sferze publicznej kobiet, które wymagają szacunku dla siebie i osób homoseksualnych, jest wyzwaniem i dyskomfortem. To im zaburza porządek świata, w którym są u władzy. Co to, nagle pojawiają się jakieś pedały i mówią nam, co mamy robić i jak ma być świat uporządkowany?! Nie trzeba się tym za bardzo przejmować i nadal robić swoje."

"-Pan uważa, że tej solidarności było więcej w PRL? W rozmowie-rzece "Mnie nie ma" (...) wypowiada się pan o poprzednim systemie dość ciepło.

- Mam dystans do III RP, bo uważam, że stworzyła ogromne nierówności społeczne. A PRL? Zwalczono wtedy problem analfabetyzmu, wielu ludzi dostało szansę awansu społecznego. Kraj po wojnie został odbudowany.

Pan tak na serio? A pan nie jest raczej beneficjentem III RP? - Jestem i dlatego, że nim jestem, to muszę o wielu jej wadach pamiętać. Dostajesz pieniądze od tego systemu, to musisz mówić tak, jak on wymaga? Nie. Jest odwrotnie. Moja sytuacja społeczna i finansowa nie jest najgorsza, więc mam obowiązek mówić o tych, którym jest gorzej. Nie jestem celebrytką zamkniętą w wieży z kości słoniowej. PRL też miał wiele wad i jestem wobec niego krytyczny tak jak byłem w latach 70., gdy w nim funkcjonowałem. Ale z perspektywy ćwierćwiecza dostrzegam atuty, które tamta rzeczywistość miała i się tego nie wstydzę." - Gazeta Wyborcza.

Sharon Osbourne w kampanii PETA dotyczące przeciw futer


Toronto Drag Queen Michelle DuBarry w książce światowy rekordów Guinnessa za najstarszą drag queen.


W ostatnim czasie los nie był dla artystki łaskawy. Piosenkarka pożegnała ostatnio swojego męża, Rene Angelila. Kilka dni po jego śmierci musiała przyjąć kolejny cios. Okazało się, że zmarł również jej brat - Daniel.

To bardzo trudny okres w życiu Celine. Ostatnie wydarzenia artystka mocno przeżyła. Gwiazda przestała pokazywać się publicznie. Pojawiła się jedynie na pogrzebie męża. Na uroczystości, która była transmitowana w mediach, zgromadziły się tłumy fanów i przyjaciół artystki - wp.pl


Chyba jeszcze nigdy żadna kolekcja Barbie nie wzbudziła tylu emocji. Nie chodzi o nowy zawód czy strój lalki, ale o jej kształty. Firma Mattel postanowiła posłuchać tych, którzy latami narzekali, że sylwetka Barbie ma się nijak do figury zwykłej kobiety. (TVN24)


Davey Wavey o tym jak młodszy geje nie szanują straszy gejów


Jussiê Smollet, znany z serialu Imperium, udzielił wywiadu dla magazynu Out wywiad TUTAJ.


Gigi i Zayn Malik, którzy prywatnie są parą, wystąpili w teledysku „Pillowtalk” – solowy debiut byłego członka One Direction.


Coldplay - Hymn For The Weekend


Logo TV  ich Aspen program