wtorek, 22 marca 2011

Słowo Boże na dziś

Stawiam sobie zawsze Pana przed oczy, nie zachwieję się, bo On jest po mojej prawicy. 
- Ps 16, 8


Pastor Shane Andersen mówi, że Bóg kocha nas - niezależnie od tego, co religie mówią  inne.

Urodzony Kenneth Anthony Goodenough w Bath w Anglii w dniu 6 stycznia 1949 r., byłem wychowywany w rodzinie Armii Zbawienia.

Przyjechałem do Australii w wieku dziewięciu lat wraz z rodziną, uczestniczyłem zarówno w niedziele w nabożeństwa Nundah Armii Zbawienia w Brisbane. Jako nastolatek chodziłem z małą grupą przyjaciół, głosząc słowo Boże na rogach ulic.

Podczas nastoletnich lat, byłem zarówno doradca w chórze Billy Graham Krucjata Młodzieży.

Czułem 'powołanie' od Boga, aby stać się oficerem Armii Zbawienia. Przeniósł z Nundah Corps, ponieważ czułem, że nie robią nic dobrego w taki duży kościoła i przeniósł do maleńkiej placówki w Fortitude Valley, gdzie czułem,  mogę zrobić najwięcej dobrego jako podchorąży Armii Zbawienia.

W wieku 20 lat miałem konflikt z moim dowódcą w centrali w Brisbane, gdy szukałem porady z nim na tema mojego homoseksualizmu i jako chrześcijan. Powiedział mi, że homoseksualizm jest grzechem, oraz że gdybym pozostał aktywnym homoseksualistą, nie byłbym w stanie przejść do Training College i stać się oficer Armii Zbawienia.

Mój kościół, wierzą, że Bóg nie kocha mnie. Kilka miesięcy po opuszczeniu kościoła, wędrowałem do Roma St, Brisbane, gdy odkryłem, tablica na ścianie budynku obok małe drzwi, które po prostu powiedział: CAMP Inc.
Moją ciekawość skłoniło mnie iść dam. Powiedzieli mi, że to doradztwo i centrum dla społeczności LGBT.
Odkryłem, centrum, które mi pomóc mogło. Pracowałem tam jako wolontariusz, a później, po powrocie do ładu z moim homoseksualizmem stałem się doradcą, pomagając innym, którzy znaleźli się w takiej samej sytuacji jak bylem kiedyś.

Nie podając dalszych myśli w tym czasie moja relacja z Bogiem i jako chrześcijanin, nauczyło mnie szacunek i zrozumienia dla mojego stylu życia homoseksualnego. Było ich tak wielu innych osób, którzy tam byli tak jak ja, którzy również potrzebowali pomocy.

On powiedział: że Bóg przemówił do mnie w moich modlitwach w nocy. Zamarłem, myśląc, co do cholery tu się dzieje? Potem Bóg kazał mi powiedzieć, aby  wrócił do niego, jak mam pracować dla Ciebie co mam zrobić. Pobiegłam do domu i ze łzami w oczach uklękła u boku mojego łóżka, i modlił się do Boga, prosząc o jego wskazówek.

Wkrótce po tym doświadczeniu, słyszałem o Peter Bonsall-Boone który prowadził grupę o nazwie Cross Section (Chrześcijańska grupa LGBT) w Camp w Sydney. Zadzwoniłem do niego i rozmawiałem z nim o swoim życiu i co się stało, a następnie poleciałem do Sydney na spotkanie z nim, o możliwości uruchomienia oddziału w Brisbane. Był bardzo pomocny i wspaniałą osobą. Namawiał mnie do końca.

Zacząłem, promować LGBT chrześcijańską grupę reklamą w Brisbane Courier Mail. Wspomnieli, że był gej duchowny w Ameryce Troy D. Perry Reverend, którzy założył kościół zwany Metropolitan Community Church (MCC) ze specjalnie dla społeczności LGBT.

Był w stałym kontakcie z nami CAMP, że chce przyjechać do Australii mówiąc zaangażowaniu.

Troy przybył do Brisbane, wraz z ks Lee Carlton z swoim partnerem, i wszystko poszło prawie zgodnie z planem, z wyjątkiem kilku mediów którzy myśleli, że to był żart.

Podczas pobytu u nas, udaliśmy się na wycieczkę na rejs rzeką Brisbane, śpiewając piosenki gospel, mówienie o MCK w Los Angeles. Troy poprosił mnie o uruchomienie MCK w tym mieście. Powiedziałem, że o tym myślę.

Prawie 40 lat po założeniu, a Pan Bóg nadal prowadził nas i wielu LGBT zostały pobłogosławieni po przez kościół MCK w Australii.

Słyszę od ludzi, którzy uważają się za chrześcijan, w miłości i zrozumienia ale mówią cały czas, że aktywny homoseksualista jest obrzydliwością dla Boga, biorą wersety z Biblii, które odpowiada im i swoje argumenty przeciwko mnie, wszystko co mogę powiedzieć do nich 'Obudź się i poczuj zapach róż!'

Wiem, że fakty Biblii. Mam, na to wiele sposoby i na tak wiele razy, poczułem miłość i obecność Boga w moim życiu jako gej.

Na jednym duchowy rekolekcje MCK w gospodarstwie krajowy. Podczas Komunii Świętej na zewnątrz ćwierkanie ptaków, ryczenie krów. W środku wszystko usług ucichło, a ptaki i zwierzęta zamilkła na chwilę.

Następnie członek grupy zaczęli mówić językami (w porządku, sceptycy twierdzą, że nawet diabeł może mówić językami). Wiadomość interpretowane przez naszego pastora było to, że o wiarygodność i miłości do Boga dla nas wszystkich na spotkaniu w tym miejscu.

Po interpretacji przesłanie Boga do nas, ptaki rozpoczął śpiewać, a krowy nadal moo. Można sobie wyobrazić, jak my wszyscy czuli się po tym doświadczeniu.

Dzięki MCC, wspólnocie, ciepła i miłości odczuwamy w tym miejscu ale niestety brakuje kościołom który byłem.

Tak, mam głębokie przekonanie, w to Boga. I tak, wiem, że Bóg kocha mnie za to kim jestem. I tak, wierzę z całego serca, że Bóg nie widzi mnie jako praktykujący homoseksualista obrzydliwością dla Boga.

Jeśli to nie jest specjalny plan przez Boga do głoszenia dobrej nowiny dla społeczności LGBT, miłość Boga do nas bezwarunkowa za to, co mamy, to kościół nas nie istniał tyle lat, już ponad 40 lat w Australii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz