sobota, 15 września 2018

Wieści z Instagramu: Gays With Kids, Cheyenne Jackson, Ellen Page, Love is Love, Pride, KPH, Ramie w ramie ...







Wyświetl ten post na Instagramie.

Dziś kandydat Maciej Kruszka, specjalista ochrony środowiska, który kandyduje jako jedynka w Opolu, to też działacz @teczowe.opole po Iwonie Gałązkę jest drugą osobą która kandyduje w Opolu z tęczowego Opola. Jeden z organizatorów pierwszego w Opolu Marszu Równości. Jako radny chce się zająć przede wszystkim kwestią walki ze smogiem. Trzy jego punkty kampanii: 1 Znowelizujemy uchwałę antysmogową, którą sejmik przyjął rok temu dopiero po naciskach zdeterminowanych społeczników z Opolski Alarm Smogowy. Zakaz palenia w piecach obejmujący tylko najgorsze paliwa to zdecydowanie za mało. 2 Zwiększymy dopłaty do czystych paliw, wymiany starych pieców i badań wydajności energetycznej. Nie ma zgody na ubóstwo energetyczne! 3 Aktualna informacja o jakości powietrza jest naszym prawem. Zbudujemy więc gęstą sieć automatycznych stacji pomiarowych na terenie województwa, co pozwoli wszystkim nam sprawdzać w czasie rzeczywistym poziom zanieczyszczeń. #teczoweopole #prideopole #razemopole #partiarazem #gaypoland
Post udostępniony przez darius blog (@dariusblog)












Wyświetl ten post na Instagramie.

Wczoraj prowadziłem coroczną Galę Kampanii Przeciw Homofobii. Wręczano nagrodę Sojusznik Roku, wystąpiła Maria Sadowska (the Best!). Jakoś nie mogłem za tę pracę wziąć honorarium (2 tys. zł). Jeden procent swojego podatku za 2017 wpłaciłem właśnie na KPH, a teraz bym odebrał więcej niż dałem... Głupio! Przekazałem więc tę sumę na rzecz Akademii Zaangażowanego Rodzica przy KPH - warsztaty dla rodziców osób LGBT organizowane są od ośmiu lat. Dwa lata temu poznałem tych rodziców. Na przykład taką parę: Krzysztof (49 lat, syn 24): „Razem z żoną odkryliśmy prawdę, że homofobia jest mężczyzną. Prawie nie spotkałem się z homofobią wśród kobiet”. Ewa, żona Krzysztofa: „Pracuję w szkole, ale dopiero, kiedy syn okazał się gejem, a ja pojechałam do Lambdy w Warszawie na spotkanie rodziców, stałam się bardziej uważna na uczniów. Bardziej dociekliwa w rozumieniu dzieci, które sprawiają trudności. Mam dla nich cierpliwość. Czyli mój syn był sprawcą mojego rozwoju. Powiem, że nawet czuję się na swój sposób wybrana”. Krzysztof, z zadowoleniem: - Byłem typowym inżynierem, białe, czarne, nie znałem kolorów pośrednich, a teraz… Jestem tu na gali KPH, widzę różne typy ludzi, różnie ubranych, swobodnych. Ta tęcza jest prawdą! Widzę fantazję, różnorodność, radość, kreatywność. Więc sens koloru tu złapałem”. Tak łatwo poszło? - spytałem. Krzysztof: „Dziecko na oswojenie się ze swoim homoseksualizmem ma kilka lat, rodzic ma na to ile? Trzy czwarte sekundy? Dziecko wychodzi z szafy, rodzice do niej wchodzą. Przecież to jakby wziął młotek i w głowę mnie walnął. Pierwsza moja myśl, kiedy syn powiedział nam o tym: uff, to tylko homoseksualizm, a nie na przykład narkomania albo inne kłopoty. Druga – w Polsce ma przechlapane. Żona pojechała do Lambdy pierwsza, ja dopiero cztery lata temu. I uświadomiłem sobie, że całą mądrość, którą dostajemy od pradziadków, dziadków i rodziców, kiedy ma się homoseksualne dziecko, można o kant dupy rozbić”. #ramiewramie @kph_official #gay #lesbian #geje #polskielesbijki #galakph #polska #ojciec #matkapolka #matka #mariasadowska #sadowska
Post udostępniony przez @ szczygiel_mariusz


Wyświetl ten post na Instagramie.

Wczorajszy dzień był wyjątkowy 🤗 Bliska mojemu sercu inwestycja: @spiekniej #hairandmakeup została oficjalnym partnerem tegorocznej gali @kph_official ❤️ Wspólnie z zespołem #spiękniej uznaliśmy, że to idealny moment, żeby poinformować o zmianie nazwy :) Dlatego wczoraj nowe logo zadebiutowało na ściance 🤩 Co więcej, salon już niedługo przenosi się do nowej lokalizacji! Szczegóły wkrótce 🤗 Będzie przestrzenniej, będzie ‚centralniej’ 😉 będzie... najpiękniej w Spiękniej 🤗 Dziękuję cudownemu zespołowi: @aneta_lange @paula_szyszko i @seize_the_mo za wsparcie i wspólne działania, @jasek_piotr ❤️ za poetycką nazwę, i @mateuszjanicki za wspaniałą reklamę 🤗 A @kph_official za ich pracę, odwagę, wczorajszą zabawę i kolejny, wspólny rok ❤️ 😎 🤩 🤗 Foto: @mirek_kazmierczak #mirekkazmierczakphotography #spiękniej #spiekniej #nowelogo #hairandmakeup #ramiewramie #sohappy #lgbt #lgbtq #loveislove #hair #makeup #beauty #friends #bestteam #love #kph #together
Post udostępniony przez _julia_kaminska_ (@_julia_kaminska_)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz