czwartek, 5 maja 2016

Słowo Boże na dziś: "Nie zostawię was sierotami, powrócę do was i rozraduje się wasze serce"


J 16,16-20: Jezus powiedział do swoich uczniów: Jeszcze chwila, a nie będziecie Mnie oglądać, i znowu chwila, a ujrzycie Mnie. Wówczas niektórzy z Jego uczniów mówili między sobą: Co to znaczy, co nam mówi: Chwila, a nie będziecie Mnie oglądać, i znowu chwila, a ujrzycie Mnie; oraz: Idę do Ojca? Powiedzieli więc: Co znaczy ta chwila, o której mówi? Nie rozumiemy tego, co mówi. Jezus poznał, że chcieli Go pytać, i rzekł do nich: Pytacie się jeden drugiego o to, że powiedziałem: Chwila, a nie będziecie Mnie oglądać, i znowu chwila, a ujrzycie Mnie? Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Wy będziecie płakać i zawodzić, a świat się będzie weselił. Wy będziecie się smucić, ale smutek wasz zamieni się w radość.

4 maja Reformowany Kościół Katolicki w Polsce odchodził 9 rocznice pierwszego nabożeństwa RKK w Polsce, mały przegląd zdjęć i wydarzeń od 2007 do 2012 roku.


Paulina opowiada o Reformowanym Kościele Katolickim w Polsce


Zjednoczony Ekumeniczny Kościół Katolicki - Św. Floriana Męczennika 04 05 2016


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz