sobota, 7 maja 2016

Colton Haynes ujawnia oficjalnie mówi jest gejem


Wiele plotek na temat orientacji seksualnej aktora Coltona Haynesa krążyły od lat, nawet pisałem jednej że nie oficjalnie przyznał jest gejem. Ale teraz faktem i potwierdzone w nowym Entertainment Weekly, aktor otwiera się o swoim życiu.

"Powinienem wykonać komentarz lub oświadczenie, ale ja po prostu nie był gotowy. Myślę, w odpowiednim czasie, każdy musi podjąć te decyzje, gdy będzie gotowy, a ja jeszcze nie byłem wcześniej".

"Zajęło mi tak długo, aby dostać się do tego punktu, ale robię tak dobrze. Jestem szczęśliwszy niż kiedykolwiek byłem i zdrowszy niż kiedykolwiek byłem i to co mnie obchodzi."
Gratulacje, Colton! Czytaj więcej tutaj.

"To był szok, nie byłem gotowy na to, by znowu znaleźć się na czołówkach. Powinienem coś powiedzieć, ale nie byłem na to gotowy. Nie czułem też, że coś komuś zawdzięczam. Każdy powinien podejmować takie decyzje, gdy jest na to gotowy, ja nie byłem" - mówi Haynes w rozmowie z "Entertainment Weekly" o styczniowym "niby coming oucie".

Aktor przyznał też, że długo żył w głębokim stresie, przede wszystkim z powodu życia w ukryciu. "Ludzie chcą, byś był twarzą z magazynu, ale nie wiedzą jak to jest grać 24 godziny na dobę. Ludzie, którzy oceniają innych z powodu ich homoseksualności nigdy nie zrozumieją jak to jest, gdy ciągle udajesz i że to jest najbardziej wyczerpująca rzecz na świecie. Wracałem do domu i wciąż grałem" - podkreśla Haynes, dodając, że do decyzji o coming oucie dojrzewał długo, ale dał radę. "Jestem teraz bardziej szczęśliwy i zdrowszy i to jest dla mnie najważniejsze" - mówi aktor i model. (Queer.pl)

Dodam jedno jego brat Joshua też jest gejem i jest żonaty z swoim partnerem Scottem Culley, dodatkowo mają córkę. (na zdjęcie pierwsze)

Wiele osób pogratulowało


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Elton John (@eltonjohn)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz