niedziela, 22 maja 2016

Słowo Boże na dziś "Chwała Ojcu i Synowi, i Dychowi Świętemu, Bogu, który jest i który był, i który przychodzi"


J 16,12-15: Jezus powiedział swoim uczniom: Jeszcze wiele mam wam do powiedzenia, ale teraz [jeszcze] znieść nie możecie. Gdy zaś przyjdzie On, Duch Prawdy, doprowadzi was do całej prawdy. Bo nie będzie mówił od siebie, ale powie wszystko, cokolwiek usłyszy, i oznajmi wam rzeczy przyszłe. On Mnie otoczy chwałą, ponieważ z mojego weźmie i wam objawi. Wszystko, co ma Ojciec, jest moje. Dlatego powiedziałem, że z mojego weźmie i wam objawi.


Co wspólnego ma intymność, tajemnica i Trójca Święta? Przyjdź na Eucharystię do reformowanych katolików w Poznaniu i spotkaj się z Bogiem i ludźmi, którzy Go kochają.

Liturgię Eucharystii w Niedzielę Trójcy Świętej świętować będziemy o godz. 12.00 w naszej kaplicy przy ul. Święty Wojciech 25/7 (kamienica, 3 piętro) w Poznaniu.

Zjednoczony Ekumeniczny Kościół Katolicki Sobota 7 Tygodnia Okresu Zwykłego 21 05 2016



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz