niedziela, 20 grudnia 2015

Słowo Boże na niedziele Liturgie kościołów Metropolitan, Papież, Katedra Hope, Ewangelicki kościół ...


Słowo na dziś od Artura Barbary Kapturkiewicz współzałożyciel Grupy Wiary i Tęczy: Odpowiedź na pytanie, co moglibyśmy zmienić na lepsze w naszych międzyludzkich relacjach, jest zawarta w dzisiejszej Ewangelii.

Maryja jako młoda kobieta w ciąży. W trudnej sytuacji osobistej, postawiona przed faktem macierzyństwa przed ślubem. W jej środowisku skazana na ostracyzm, niepewność, na łaskę lub niełaskę narzeczonego. Przeżywała chwile niepewności i możliwe, że myślała tak: Czy ze mną jest wszystko w porządku, czy może miesza mi się w głowie? Czy aby na pewno odbyła się rozmowa z wysłannikiem Boga, czy też miałam zaburzenia pamięci i dziecko poczęło się w zwykłych okolicznościach ?

I oto recepta dla nas: Poznawajmy siebie. Nasze wady i zalety, nasze słabości, odmienności. Słabość może stać się siłą, odmienność cennym darem. Wykluczenie, jeśli nas nie złamie, może dać nam darmową szkołę przetrwania, zrozumienia innych. Aby nas nie złamało, szukajmy jak Maryja, komu możemy pomóc i kto może nam pomóc, do kogo jesteśmy posłani w szczególny sposób. Wtedy także otrzymamy obfitość łaski, ciepła i wsparcia.

Dzięki nim przyjąłem świadomie dar własnej inności i od kilku lat obdarowujemy się zrozumieniem, pomocą i miłością z podobnymi do mnie siostrami i braćmi homoseksualnymi i transpłciowymi. Niezwykłą łaską jest także wzajemna miłość mojego męża i moja pomimo tak nietypowej sytuacji. Maryjo, dziękuję! Moja dusza wielbi Pana wraz z Tobą! całość na tezeusz.pl


Dobra Wiadomość: Rozważanie na 4. Niedziele Adwentu


Radujcie się! - 4 niedziela w Adwencie



Metropolitan Community Church Liturgia Toronto

Katedra Hope z Dallas



Środowe spotkanie



Metropolitan Community Church Liturgia



Spirit of Hope Metropolitan Community Church Kansas



Metropolitan Community Church Cathedral SunCoast, Floryda



Kościół Middle Church




Hillsong



Metropolitan Community Church of Baton Rouge



Metropolitan Community Church z Coachella



Metropolitan Community Church Dallas



Papież Franciszek: Angelus


"ZIEMIA - świadek stworzenia"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz