czwartek, 24 grudnia 2015

Ploty: Adele, Dustin Lance Black, Sean Hayes, Michał Piróg, Postmodern Jukebox, Maciej Nowak ...


Adele trafiła na okładkę najnowszego wydania "Time". W środku w wywiadzie o swym 3-letnim synu Angelo mówi tak:

"On sprawia, że jestem niesamowicie dumna z siebie i że bardzo sama siebie lubię. Nie to, że kiedyś się nie lubiłam. Lubiłam się zawsze, nie miałem rozterek tego typu.

W każdym razie czuję dumę - nosiłam go w sobie, pielęgnowałam we własnym brzuchu, a teraz, proszę - chodzi sobie po świecie nowy mały człowiek. Nie mogę się doczekać, jak będę poznawać jego najlepszych przyjaciół, jak przedstawi mi swoją dziewczynę albo swojego chłopaka. Albo jakie filmy polubi..." (Replika)

Stacja ABC zbiera ekipę filmu "Obywatel Milk" do opowiedzenia kolejnej historii o walce o prawa osób homoseksualnych. Scenarzysta Dustin Lance Black będzie ponownie pracował z reżyserem Gusem Van Santem - wspólnie przygotują miniserial "When We Rise".

Będzie to opowieść o politycznych zmaganiach, porażkach i triumfach grupy osób LGBT, które były pionierami walki o równouprawnienie dla swojej społeczności.

Telewizja ABC rozwija projekt od ponad dwóch lat. Dopiero teraz dała jednak zielone światło na rozpoczęcie produkcji. Van Sant wyreżyseruje pierwszy, dwugodzinny odcinek, oraz będzie producentem wykonawczym całości - Filmweb.pl


 Sean Hayes jego wersja piosenki Jingle Bells



Michał Piróg o Gwiezdnych Wojnach: Chciałem być jednym z nich!


Klip muzyczny Postmodern Jukebox - Last Christmas


Maciej Nowak: Nie umiem być w parze


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz