sobota, 10 sierpnia 2019

Wieści z Instagramu: Love is Love, Jestem LGBT, Grupa Stonewall, Paweł Tomaszewski, Nyle DiMarco ...





“My sons have taught me patience, humility, forgiveness, dedication, and the deepest sense of love I’ve ever known. I love being able to see the world through their eyes and watch them become caring, loving and socially conscious young men.”🥰🌈 • Bill (@billtamlyn) is the proud dad of two sons👨‍👦‍👦, both of which are from his two previous marriages. The eldest is from his first marriage, and his youngest was born via surrogate during his second marriage. He now co-parents with both his exes. • “My favorite thing about fatherhood is being able to show my boys new places, new experiences and other people and cultures to open up their eyes to the diversity of the world we live in. I feel that’s the biggest favor I can do for them. Plus, I love playing with them because it gives me a chance to be a kid again.”🌈🙌🌎 📸: @nich_thomas
Post udostępniony przez Gays With Kids (@gays_with_kids)







Jestem biseksualna. Jestem też kobietą. I Polką. I córką. Aha i jeszcze katoliczką. Wiersze piszę i uczę się angielskiego i nawet książki czytam. Kocham pieski i dużo innych zwierząt. Lubię piwko i wino i jeść pizzę i jeździć pociągami. Kocham wodę i chcę pływać całe życie. Lubię spanko i imprezy ale posiedzieć w bibliotece też lubię. Najbardziej lubię moich znajomych. W ogóle ludzi, kocham ludzi. Podobają mi się mężczyźni. Kobiety też. W ogóle ludzie. To nie tak, że LGBT to zamknięta sekta, która nagle powstała i chce walczyć z rządem, kościołem i porywać dzieci i robić im krzywdę. To może być twój sąsiad, nauczyciel, kumpel, ciotka, sprzedawca w sklepie, adwokat czy ktokolwiek. To nie tak, że ludzie innej orientacji niż hetero są głośno bo chcą narobić szumu, są super anty kościołowi i chcą cię do czegoś zmuszać. To walka o prawa, szacunek, zwyczajne życie. Nie chodzi o to, że homoseksualiści chcą uprawiać seks na twoich oczach i robić komuś krzywdę. Chcą żyć. Móc zawierać małżeństwa, bo wiecie, to, że nie sypiasz z osobą przeciwnej płci nie znaczy, że nie możesz się zakochać, chcieć wyprawić wesela, dowiedzieć się o stanie zdrowia partnera. Chodzi o zwykłe życie. Wszyscy tego chcą. Normalnego życia. #jestemlgbt #lgbttoja
Post udostępniony przez marylka 🌱 (@nietylkomarylka)





Post udostępniony przez RAINBOW_MOM_ (@rainbow_mom_)






Cześć, jestem Hortie! 👋🏻 Mam 20 lat (chociaż nie wyglądam 😅), niedawno skończyłam szkołę florystyczną, interesuje się makeup’em i charakteryzacją, lubię wyróżniać się z tłumu i wyrażać siebie poprzez alternatywny styl, jestem introwertykiem i moje życie społeczne nie istnieje XD...za to w Internecie mam tych kilku wspaniałych ludzi na których zawsze mogę liczyć. 🥰 Mam też dwie wspaniałe kotki. ❤️ Od trzech lat jestem w związku z chłopkiem co nie zmienia faktu, że jestem biseksualna/panseksualna i płeć moich partnerów nie ma dla mnie znaczenia. 😉 Urodziłam się w kobiecym ciele, ale określam się jako osoba niebinarna. I bez względu na to, jak w danej chwili wyglądam nigdy nie będę chłopakiem ani dziewczyną. Po prostu gdzieś po środku...🤷🏻‍♂️ I tak, to oznacza, że #jestemlgbt 🏳️‍🌈 I czy świadomość tego w jakiś sposób zmienia to jakim jestem człowiekiem? Myślę, że nie, a przynajmniej nie powinna! Chciałabym żeby ludzie zaczęli postrzegać nas nie przez pryzmat płci, orientacji itd, a tego jacy jesteśmy. Wszyscy mamy zainteresowania, pasje, mamy przyjaciół, bliskie osoby, które kochamy i niestety nie raz musimy cierpieć przez hejt i nietolerancję. Pamiętajcie, jesteśmy ludźmi, nie ideologią. 🌈🤟🏻 • • • #equality #lgbtq #lgbt+ #pansexual #bisexual #nonbinary #genderless #genderqueer #queer #lgbtcomunity #rainbowmakeup #bluehair #alternative #polishlgbt #szczerypost #comingout #jestemlgbt #jesteśmyludźmi #tolerancja #równość #stophate
Post udostępniony przez 𝕳𝖔𝖗𝖙𝖎𝖊 ☾ (@mx.hortie)





Post udostępniony przez RAINBOW_MOM_ (@rainbow_mom_)






Post udostępniony przez Michal Kwiatkowski (@michal_officiel)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz