sobota, 17 sierpnia 2019

Wieści z Instagramu: Love is Love, Ellen i Portia, Gays With Kids, Paweł Rabiej, Lil Nas X ...











Panowie i Panie, w ostatni weekend wybrano Mistera Gay Poland 2019! Został nim Marek Piekarczyk. I od razu ważna wskazówka: Marek wystąpił w dokumencie "Dreamboat" o gejach, którzy spędzają wakacje na rejsie specjalnym "gejowskim statkiem" płynącym po Morzu Śródziemnym. "Dreamboat" do obejrzenia na Netfliksie - coś czujemy, że dziś gwałtownie wzrośnie liczba odtworzeń filmu z Polski. Wybory odbyły się w poznańskim klubie Punto Punto Club. Marek Piekarczyk - GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!! ❤️ 🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈 Naszą działalność finansujemy ze sprzedaży "Repliki". Kliknij wybrany link i pomóż nam wydawać jedyny magazyn LGBTI w Polsce: 👉 kup prenumeratę 👉👉👉https://bit.ly/2YWKNSM; 👉 kup pojedynczy numer 👉👉👉 https://bit.ly/2Ow0hxo; 👉 kup PDF 👉👉👉 https://bit.ly/2yeXQUH. #lgbt #lgbtq #lgbtqi #magazynlgbtqreplika #replikalgbt #replikalgbtq
Post udostępniony przez Magazyn LGBTQ Replika (@magazynlgbtqreplika)






Podczas gdy w Polsce toczy się przedwyborcza gra, w której PiS postanowił zrobić wroga ze społeczności LGBT ja zamieszczam zdjęcie z Canal Pride w Amsterdamie. Na zdjęciu jedna z 80 łódek organizacji Gay Expats in Amsterdam, której ja i mój mąż jesteśmy członkami. W tym roku tematem było „Pamiętaj o przeszłości, myśl o przyszłości”. To co w Holandii jest teraźniejszością (żadna z partii politycznym nawet nie ośmieliłaby się szykanować mniejszości bo po prostu popadłaby polityczny niebyt) w Polsce tez bedzie przyszłością. Tylko trochę czasu i cierpliwości potrzeba! Ludzie otwarci wobec LGBT (i wszelakich mniejszości) w Polsce są: na wsiach, małych miasteczkach i dużych miastach. W rodzinach katolickich i w szkołach. Wiem o tym bo spotykam ich za każdym razem jak wracam do kraju. Przyszłość jest różnorodna, również w Polsce! #jestemlgbt #gaytravel #gaypoland #tolerancja #loveislove #paradarownosci #paradarownosci2019 #polishgay #iamlgbt #jestemlgbt #gaywarsaw #poland #wybory2019 #instagay #polska #lesbianlove #lesbians #gay #polskichlopak #prawoisprawiedliwość #jarosławkaczyński #politykapatrykvega
Post udostępniony przez Michal Dorlandt (@michaldorlandt)

















Wyświetl ten post na Instagramie.

Dziś urodziny Madonny i wiem, że niby nie wypada w pewnym wieku już tak głośno mówić o swoich idolach, ale... W tym wypadku, poza frazesami o tym jak wiele dała mi jej twórczość i wywiady, jak mocno otworzyły mi głowę jako nastolatkowi, jest też coś bardziej policzalnego. Dzięki forum i stronie MadonnaNewEra poznałem fantastycznych ludzi, z którymi wciąż mam kontakt. Ba, poznałem tam swojego pierwszego chłopaka, w efekcie przeprowadzając się do Wrocławia i idąc tam na studia, co zmieniło moje życie kompletnie. To dzięki tej stronie i tym ludziom zdobywałem pierwsze doświadczenia dziennikarskie przed kamerą, pierwsze wywiady... I teraz można gdybać jak by się to wszystko potoczyło, gdybym te prawie 15 lat temu nie oszalał na jej punkcie?! Dlatego pókim żyw, będę Madonnę wynosił na ołtarze i przepuszczał na nią wszystkie moje pieniądze, bo zmieniła moje życie i chuj. Happy Birthday, bitch! 🥰 Piotr, fan Madonny.
Post udostępniony przez Piotr Grabarczyk (@grabari.pl)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz