piątek, 22 lutego 2019

Włoski piosenkarz Tiziano Ferro - kończy 39 lat


Włoski piosenkarz Tiziano Ferro, kończy 39 lat, dziesięć lat temu ujawnił jest gejem w włoskiej wersji Vanity Fair. Był pierwszy piosenkarzy w Włoszech którzy powiedzieli, że są homoseksualni. "Przez długi czas nie czułem się dobrze kim jestem ... i po wielu trudnych lat ... Doszedłem do wniosku, że chcę żyć lepiej" oraz "chcę zakochać się w mężczyźnie".

Wydał wiele albumów, jego debiut był w 2002 roku, jego albumy 10x platynowy był we Włoszech, sprzedał ponad 500.000 egzemplarzy płyt. Od 2015 roku Ferro sprzedał ponad 15 milionów rekordów na całym świecie.

Jego albumy były hitami numer jeden we Włoszech, Meksyku czy Szwajcarii, też współpracował z takimi gwiazdami jak Mary J. Blige, Kelly Rowland czy Laura Pausini.

Ferro ujawni więcej szczegółów na temat swojej seksualności z życia w autobiografii swojej "Trent'anni e una papa con chiacchierata", wyraził też nadzieję, że jego ukazujące się 20 października zapiski z lat 2001-2008 pomogą innym, przeżywającym podobne rozterki w związku ze swą orientacją homoseksualną. "Gdyby moja książka pomogła komuś uniknąć utraty wszystkich lat, które ja zmarnowałem, będę szczęśliwy"- powiedział.

2 grudnia 2016 roku premierę miała szósta płyta studyjna w dorobku jego zatytułowana Il mestiere della vita. Album promowany był przez singiel „Potremmo ritornare”, który zadebiutował na szczycie listy przebojów we Włoszech.

Oprócz sukcesu jako artysty, Ferro jest dobrze znany ze swoich osobistych zmagań. Miał nadwagę jako nastolatek, jest otwarty na temat swoich walk z uzależnieniem od jedzenia i zaburzeniami jedzenia.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz