niedziela, 24 lutego 2019

Adam Lambert ogłasza nową piosenkę "Feel Something" i mówi o problemach osobisty


W głęboko osobistym poście na portalach społecznościowy Adam Lambert otwiera się na temat swojego zdrowia psychicznego i nowej muzyki.

Czuję się głęboko rozczarowany - na wielu poziomach - z powodu całej sytuacji Jussie Smollett . Wciąż nie mam nawet słów. Z drugiej strony nie dziwie mnie to co dzieje się, nie którym sława i pieniądze, dostają paranoi. Nie jest pierwszą gwiazdą z skandalem czy Mel Gibson, Lindsay Lohan, Megan Fox, Britney Spears, Michał Witkowski, Joanna Liszowska czy Nick Nolte.

Ale z drugiej strony, jestem bardzo szczęśliwy czytając ten bardzo osobisty, obszerny list do fanów opublikowany przez Adama Lamberta, w którym dzieli się tą nową muzyką, a także został wydany jego nowy singiel.

W notatce Lambert mówi o wyjściu z "mrocznego okresu" i dziękuje swoim fanom za ich ciągłe wsparcie. "Pozwólcie, że złożę najszczersze podziękowania za waszą cierpliwość i wiarę we mnie" - zaczyna się wiadomość. "Pchnęliście mnie, abym szedł dalej, nawet gdy poczułem zniechęcenie, kocham tworzyć i wykonywać muzykę, ale wiele razy musiałem iść na kompromis w mojej wizji artystycznej, z kierownictwem muzycznym podejmowało decyzje w oparciu o pieniądze, a nie sztukę."

Także piszę o stan zdrowia psychicznego. "Zacząłem zadając sobie pytanie, czy ten koszt jest naprawdę wart?" Skupiłem się całkowicie na pracy i poczułem się obojętny co dzieje się w moim osobistym życiu, poczułem cierpienie, byłem samotny i popadłem w depresję ".

Lambert piszę dalej, że będąc w trasie z zespołem Queen, pomógł mu naładować go "pozytywną energią".

Dodatkowo pisze, że będzie nowy album z nowymi ludźmi i nową wytwórnią. Lambert kończy swoje przesłanie, mówiąc swoim fanom: "Utwory będą kroniką podróży, biorąc odpowiedzialność za własne szczęście i siłę. Od napisania tej piosenki, znalazłem radość, której mi brakowało i wróciłem w mojej mocy, nie mogę się doczekać, aż usłyszysz więcej!"