wtorek, 12 lutego 2019

Nadchodzący serial stacji NBC aktorka queer zagra postać biseksualną


Fot: NBC
Aktorka Natalie Morales, zagra w nowym serialu NBC postać która będzie biseksualna. Abby, która prowadzi "nielicencjonowany, prowizoryczny bar" na swoim podwórku.

Serial komediowy  - zastąpi serial Willa i Grace. Będzie też inne gwiazdy Neil Flynne, Nelson Franklin i Jessica Chaffin. (Deadline)

Morales jest najbardziej znana ze swoich ról w pierwszym sezonie Białe kołnierzyki (White Collar), The Grinder, Santa Clarita Diet, 90210 oraz Parks and Recreation. W 2017 roku ujawniła się jako Queer w mediach społecznościowych, a później wyjaśniła w wywiadzie dla Larry'ego Kinga.

"Wszyscy moi przyjaciele i większość mojej rodziny wiedzieli, jaka jestem w moim prywatnym życiu" - powiedziała. "Byłam zwolenniczką praw LGBTQ i zawsze byłam zwolenniczką, i zaczęłam się czuć trochę obojętność, aby być zwolenniczką i otwarcie nie powiedzieć, że jestem częścią tej grupy."

"Po prostu pomyślałam, że to nie jest inny interes, z kim się spotykam, ale potem zdałam sobie sprawę, że jeśli masz jakąś widoczność. Kiedy byłam dzieckiem, przeżywałam taki trudny czas, myśląc dokładnie o tym, że jest to ze mną naprawdę coś nie tak."

"Jeśli ktoś powiedziałby:" Jestem Queer, jestem lesbijką, jestem biseksualna", łatwiej byłoby mi nie czuć się samotnym."

Zobacz całą rozmowę z Larrym Kingiem poniżej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz