poniedziałek, 4 lutego 2019

Vlogerowe wieści: KaDo, Piotr Grabarczyk, Louie Ortiz-Fonseca, Davey Wavey, Matt Dallas, Transbros ...


Piotr Grabarczyk, odcinek #zorientowani - miedzy innymi o randkach




Poradniki KaDo - Pechowe Prezenty



Transbros - polski vlog na temat transpłciowości



Hania Es: Jestem bardzo zestresowaną osobą, może część z Was też. Jak pokonać stres? Czy mam jakieś swoje, sprawdzone sposoby na stres? Jak sobie radzić? W sesji, jako że to bardzo napięty czas, niestety częściej niż zwykle mam ataki paniki, napady lękowe, dlatego tym trudniej walczy się z depresją, ale staram się to ogarnąć. Dziś mówię Wam, jak to u mnie wygląda i co mi pomaga.



Vloger Maksimus



Dyrektor LGBTQ Health and Rights w Advocates for Youth, Louie Ortiz-Fonseca - rozmawia z modelem i Youtuberem Brendan Jordan.



Davey Wavey i Haley Star, ich mamy



Matt Dallas i Blue Hamilton



Tom Daley pojechał do rodzinnego miasta Plymouth




Josh Flagg znany z programu Transakcje za milion dolarów - Los Angeles jego vlog



McHusbands - dwóch tatusiów




Team2Moms dwie mamy z dziećmi



Husband i Husband



Vlogerzy Stepsof2Foreigners



PJ McKay i Thomas McKay




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz