niedziela, 17 lutego 2019

Andy Cohen pokazuje swojego syna na okładce People


Andy Cohen, który został tatą. Cohen podzielił się, jak tuli swojego nowo narodzonego syna po narodzinach Benjamina Allena Cohena, a teraz daje światu jeszcze bliższe spojrzenie na swoje dziecko na okładce People. "Jestem podekscytowany pokazaniem go światu", mówi Cohen na okładce.

"Miałem nadzieję, że będzie miał pełną głowę włosów, a on naprawdę przewyższał", żartował, odnosząc się do imponującego brązowych włosów Benjamina. "To była pierwsza rzecz, którą widzisz, głowa włosów. I byłem zdumiony." Cohen przeciął pępowinę Benjamina i związał ją.

Cohen również otworzył się na temat procesu macierzyństwa zastępczego, ujawniając, że "pracował z organizacją, która pomaga ci znaleźć dawcę jajeczka i surogatkę." Gospodarz Watch What Happens "pracował z niewiarygodną surogatką" w Kalifornii jako surogatki jest wciąż nielegalne w kilku stanach, w tym w Nowym Jorku. "Nie rozumiem, dlaczego", mówi Cohen. "Oczywiście jest to proces dobrowolny. Moja matka zastępczyni właśnie to widziała, ona dawała mi najlepszy prezent. Dała mi życie. Więc będę na zawsze jej dłużny".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz