poniedziałek, 11 lutego 2019

Klipy muzyczne: Sam Smith, MNEK, Ariana Grande, Nathan Ramos, Constantin 4U, Raper Cakes Da Killa, Divines ...


Najnowszy wideoklip Divines, pod tytułem "Ponad", miedzy innymi na temat akceptacji i znęcania się z powodu inności. Nie można przejmować się i akceptować przemocy wobec osób LGBTQ.


Sam Smith i Normani prezentują oficjalny teledysk do swojego wspólnego singla „Dancing With a Stranger”.


MNEK zaprezentował wideo dla swojego R&B "Girlfriend". Girlfriend jest szóstym singlem z debiutanckiego albumu MNEK, po singlach takich jak Correct, Color, Paradise, Crazy World i świetnie przyjętym przez krytyków singlu, Tongue.


Filipiński-koreański autor piosenek Nathan Ramos wydał swoją piosenkę "Gay Asian Country Love Song" i jeśli lubisz humorystyczne utwory, które przekręcają stereotypowe sytuacje,



Najnowszy klip Ariany Grande ma zaskakujący, lesbijski akcent. Piosenkarka jej nowe wideo do "Break Up With Your Girlfriend, I'm Bored" zbiegły się z wydaniem jej nowego albumu "Thank U, Next" w piątek (8 lutego).

Wideo klip pokazuje piosenkarkę flirtującą z kobietą - graną przez modelkę Ariel Yasmine - która jest w związku z gwiazdą Riverdale Charles Melton.  Ariana flirtuje z obojgiem, ale pod koniec filmu wszyscy są razem w wannie, a Ariana pocałuje Yasmine.


Queer Raper Cakes Da Killa, raper mówi o akceptacji, polityce, byciu innym w świecie hip hopu. "Wszyscy w społeczności gejowskiej nie wyglądają tak samo i jeśli nie pasujesz do tego pudełka, nie powinieneś czuć się źle, powinieneś zaakceptować."


Dana International nowa wersja Diva, promuję hotele NYX Hotel.


Lena Waithe wyprodukowała queerowy teledysk dla Andy Allo


Piosenkarz rumuński spotkał się z homofobią online po wydaniu nowej piosenki. YouTuber, Constantin 4U - który maluje się złotem - wydał swoją piosenkę "One Boy from a Little Town" i zebrał ponad milion odsłon i chociaż uciekł z ojczyzny i znalazł azyl w Londynie, wokalista zmierza się ciągłe nadużywanie online od swoi rodaków.

"Zostałem zmuszony do opuszczenia Rumunii, ponieważ jestem gejem, a teraz czuję się zmuszony ponownie. Trolli nie idzie w stanie uciec. Dodał "Moje życie w Londynie było bardzo trudne, ponieważ nie znałem nikogo i nie mówiłem po angielsku."

"Wielka Brytania pomogła mi odkryć siebie jako artystę i pracuję z niesamowitymi pisarzami, którzy pomogli mi przejść przez moją podróż. Przeprowadzka do Londynu była najlepszą rzeczą, jaka mi się przytrafiła i stała się moim domem."

Debata na temat Brexit w Wielkiej Brytanii mocno ciążyła go na sercu, kiedy wyprodukował - "One Boy from a Little Town". Także obawy co będzie dalej po opuszczeniu Unii.

"Podczas gdy wideo dotyczy mojego życia, kiedy je wyprodukowałem, myślałem o wielu ludziach z Europy, którzy opuścili swoje domy, rodziny tak jak ja - mając nadzieję na nowe życie i szansę w Wielkiej Brytanii. Teraz jednak możliwości są bardzo niepokojące." (Attitude)


Lady Gagi w Las Vegas wspólnie z Bradley Cooper, wykonali utwór "Shallow" z filmu "Narodziny gwiazdy", pierwszy na żywo występ ich.


Courtney Act jej występ swoją piosenką Fight For Love, na krajowy Australii eliminację do Eurowizji ale została pokonana w sobotę (9 lutego) przez Kate Miller-Heidke i jej piosenkę "Zero Gravity".


Dodatkowo inni wykonawcy którzy biorą udział eliminacja Australijski



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz