środa, 10 sierpnia 2011

Słowo Boże na dziś

Jezus powiedział do swoich uczniów: „Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Jeżeli ziarno pszenicy wpadłszy w ziemię nie obumrze, zostanie tylko samo, ale jeżeli obumrze, przynosi plon obfity. Ten, kto kocha swoje życie, traci je, a kto nienawidzi swego życia na tym świecie, zachowa je na życie wieczne. A kto by chciał mi służyć, niech idzie za Mną, a gdzie Ja jestem, tam będzie i mój sługa. A jeśli kto Mi służy, uczci go mój Ojciec”.
J 12,24-26

Do niedawna tylko w Warszawie Zjednoczony Kościół Chrześcijański, też rozwija się w inny rejonach Polski. Powstaje Zjednoczony Kościół Chrześcijański w Lublinie

 "Witajcie! Słowa "Wszyscy Jesteśmy Dziećmi Boga" są dla naszego Kościoła bardzo ważne: my nie wykluczamy nikogo.

Wierzę, że są wśród Was wierzące osoby, które nie mogą się odnaleźć w innych kościołach i doskonale to rozumiem. Sama przez to przechodziłam. Tutaj jednak nikogo nie interesuje kogo kochasz, ale czy kochasz!" Napisała opiekunka Zboru Luberskiego.

Dokładniejsze informacje znajdziecie na  stronie wolnykosciol.pl

 Wszytki zainteresowani osoby do kontaktu bezpośrednio:

 Opiekunka Zboru Lubelskiego
 Magdalena Polińska
m.polinska@wolnykosciol.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz