wtorek, 8 października 2019

Wieści z Instagramu: Love is Love, Cheyenne Jackson, Wybory głosuj, Laverne Cox, Jakub i Dawid ...





Wyświetl ten post na Instagramie.

11. Marsz Równości we Wrocławiu to był mój 6 marsz i ostatni w tym roku. Mimo słabej pogody było pięknie. Wrocław tego dnia zapowiadał się szaro, a tymczasem stał się miastem pełnym tęczowych kolorów. Jest taki moment, którym chcę się podzielić. Marsz powoli zmierzał już do mety. Weszliśmy na rynek. Ponieważ nie mogły na tym odcinku jechać przed nami platformy, więc nie śpiewaliśmy, nie tańczyliśmy. Słuchać było tylko bębny wybijające rytm samby. Ale dla mnie to był mega mocny moment. Wchodzimy na starówkę i nagle patrzę na te wszystkie tęczowe flagi i czuję jak wypełnia mnie duma. Tak, poczułem się niesamowicie dumny z tego kim jestem. Poczułem jak właśnie ta duma wypiera ostatecznie te wszystkie narracje, które dotąd sprawiały, że nie czułem się w pełni dumny z tego kim jestem. Nasłuchałem się w swoim życiu narracji heteronormatywnego świata na mój temat lub bardziej świadomie to we mnie siedziało jako moja homofobia zinterioryzowana. To heteronorma przez ten cały czas uczyła mnie jak patrzeć na siebie samego. Więc sam dla siebie bywałem homofobem, kiedy czułem wstyd, czulem się jakiś gorszy, itp. Tutaj w dużej mierze katolicyzm wbijał mnie w poczucie wyrzutów sumienia, poczucie niemoralności. Więc tak żyłem przez lata nie do końca akceptując samego siebie i oceniając się przez pryzmat heteronormatywnych narracji, które wytworzyły we mnie moją własną homofobię. Te ostatnie trzy miesiące były czasem buntu, w którym moje gejowskie przeciwciała postanowiły zwalczyć tę truciznę zatruwającą moje myślenie o sobie samym. Każdy Marsz był kolejnym krokiem w tym kierunku. I tak oto na wrocławskim starym mieście, podczas mojego 6 Marszu Równości i ostatniego w tym roku, poczułem się cholernie dumnym gejem. Poczułem jak ostatecznie odrzucam te dotychczasowe narracje. Aż wziąłem głęboki wdech, tak że moja klatka piersiowa rozszerzyła się i wypięła dumnie do przodu. Jestem sobą. Jestem cholernie dumnym sobą. 11. Marsz Równości we Wrocławiu: „Gustavus obiit, hic natus est Conradus” #marszrownosci #marszrownosciwroclaw #wroclaw #pride #wroclove
Post udostępniony przez Łukasz Kachno Kachnowicz (@kachno_)





Wyświetl ten post na Instagramie.

W niedzielę 13 października wybory! Wielka szansa, żeby po czterech latach wreszcie zrobić sobie lepszy Sejm! Warunek jest jeden: musisz iść na wybory i zagłosować. Ewentualne zadanie na szóstkę polega na tym, że namówisz rodzinę, przyjaciół, znajomych i wszelkiego rodzaju bliskie Ci osoby, aby poszły razem z Tobą. Chcemy władzy, która będzie pomagała budować solidarność między ludźmi, zamiast pogłębiać podziały i szczuć na mniejszości, w tym na społeczność LGBT+. Chcemy mądrych parlamentarzystów i parlamentarzystek, obeznanych z faktami naukowymi. Takich, którzy nie powtarzają kłamstw i uprzedzeń. Rzetelnych i fachowych. Nie dajcie sobie wmawiać, że to niemożliwe. 5114 osób ubiega się w tym roku o mandat poselski. To średnio 11 kandydatów/kandydatek na jedno miejsce. Z samego rachunku prawdopodobieństwa wynika, że muszą być wśród nich super osoby. Wystarczy je odszukać, iść do lokalu wyborczego i postawić krzyżyk w odpowiedniej kratce. Powodzenia w niedzielę! #IdźNaWybory #ZróbmySobieLepszySejm #wybory #czasdecyzji #miloscniewyklucza #mnw #malzenstwadlawszystkich #rownoscmalzenska #equality #marriageequality #lesbian #gay #bisexual #transgender #queer #lgbt #lgbtcommunity #loveislove #nohate #humanrights #prawaczlowieka
Post udostępniony przez Miłość Nie Wyklucza (@miloscniewyklucza)
















Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Lewica Razem (@partiarazem)


Wyświetl ten post na Instagramie.

Ostatni tydzień przed wyborami. 13 października idziemy do urn. To będą ważne wybory - ważniejsze, niż wiele poprzednich❗️ Od nas zależy, czy przyszły parlament będzie nienawistny, wykluczający, pełen pogardy i homofobiczny - a może raczej pełen ludzi, którzy stoją po stronie miłości, akceptacji oraz godności wszystkich. Potrzebujemy parlamentarzystów i parlamentarzystek broniących praw osób dyskryminowanych i równości, ale by tacy ludzie znaleźli się w Sejmie i Senacie, potrzebują najpierw naszego głosu. Dlatego przyłączam się do akcji @kph_official : ja w niedzielę #głosujęnamiłość i Was też do tego zachęcam 🏳️‍🌈✌️ #glosujenamilosc #kph #wybory2019 #kampaniaprzeciwhomofobii #wybory #wyboryparlamentarne2019 #sejm #senat #lgbtpoland #lgbtpolska #lgbtqia
Post udostępniony przez Marek Szolc (@marek.szolc)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz