poniedziałek, 17 czerwca 2019

Pete Buttigieg: „Rok temu ożeniłem się z miłością mojego życia. Jestem bardzo wdzięczny, że cię poznałem, Chastena”

Buttigieg, który poślubił w czerwcu ubiegłego roku swojego partnera Chastena Glezmana, w kościele Episkopalnym jest wierzący, jest kandydatem z partii demokratycznej na prezydenta. Buttigieg ma 37 lat - tym samym jest jednym z najmłodszych kandydatów na prezydenta.

"Małżeństwo z Chastenem zbliżyło mnie do Boga ... Swojego męża Chastena Glezmana poznał w internecie. Na pierwszą randkę poszli na mecz baseballowy. W swojej biografii Buttigieg pisze: Poczułem, jak jego dłoń ociera się o moją. Nic w moim życiu, od ściskania dłoni prezydenta do pierwszego ataku rakietowego, nie równało się z dreszczem, jaki poczułem, trzymając Chastena za rękę po raz pierwszy. Wróciliśmy do samochodu, akurat jak zaczęły się pomeczowe fajerwerki, a kiedy eksplozje zabarwiły niebo, pocałował mnie. Kilka tygodni zajęło mi zrozumienie oczywistego: byłem zakochany." - Gazeta Wyborcza.

Wyoutował się publicznie w czerwcu 2015 r. na łamach lokalnej gazety, będąc już burmistrzem. 5 miesięcy później wygrał wybory na drugą kadencję.








Pete Buttigieg, kandydat na prezydenta w 2020 r., Mike Allenowi w „Axios on HBO” na perspektywę bycia pierwszym homoseksualnym prezydentem USA: „Wyobrażam sobie, że prawdopodobnie mieliśmy doskonałych prezydentów, którzy są byli gejami, po prostu nie wiedzieliśmy, którzy z nich”. Dodatkowo na temat depresji w wojsku.




Pete Buttigieg gościł w programach CBS - "Face the Nation" i NBC Meet The Press o polityce zagranicznej, republikanach, nie równości rasowe, prawa człowieka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz