sobota, 22 czerwca 2019

Bokser z Walii oświadcza się swojemu partnerowi po wygranej walce


Słodki filmik pokazuje boksera ujawnianego Anthony'ego Asha, który oświadcza się po wygranej walce bokserce. Bokser Anthony Ash, 32-letni z Cardiff w Walii, oświadcza się swojemu partnerowi Yanko są razem 11 latach.

Anthony powiedział dla Gay Star News, że początkowo trudno mu było wpasować się w kulturę gejowską, mówi: „moda i muzyka pop - nie interesowało mnie. Myślałem, że muszę dopasować się żeby być gejem. Próbowałem się dopasować przez kilka lat, ale to nie byłem prawdziwy ja”.

Ale teraz pogodził się z tym, że sam mówi: „Nie ma nic złego w byciu gejem i lubić boks”.

Anthony powiedział, że w społeczności bokserskiej został całkowicie przyjęty z zadowoleniem i „nikt się tym nie przejmuje”, że jest bokserem gejowskim. Dodał: „Powodem tego jest fakt, że w sporcie jest to rywalizacja umiejętności. Kiedy wejdziesz na ring, nie ma znaczenia, kim jest druga osoba. Liczy się to, co możesz zrobić i jak możesz pokonać przeciwnika.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz