wtorek, 25 czerwca 2019

Elton John odznaczony tytułem Legii Honorowej przez Emmanuela Macrona


Elton John został uhonorowany przez prezydenta Francji Emmanuela Macrona tytułem Legii Honorowej za zaangażowanie w walkę z epidemią AIDS. "Ikona światowego rocka, która daje przykład innym" - uzasadniał odznaczenie Macron.

Elton John w przerwie między kolejnymi koncertami ze swojego pożegnalnego tournee (w ramach którego na początku maja odwiedził Polskę), zjawił się w Pałacu Elizejskim, by przyjąć wyjątkowe odznaczenie od prezydenta Emmanuela Macrona. Piosenkarz wziął udział w kameralnej uroczystości i, w towarzystwie swojego męża Davida Furnisha, otrzymał tytuł Legii Honorowej za swoje zaangażowanie w walkę z AIDS.

"To dla mnie bardzo ważne. "Ta walka przypomina niezwykłą moc ludzkiego ducha. Będę nosił go ze sobą jako dumny członek Legii Honorowej" - dziękował John. "Z Francją łączy mnie wielki związek. Mam tutaj dom" - dodawał - onet.pl.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz