sobota, 15 września 2012

Słowo Boże na dziś, Twoją duszę przeniknie miecz

Po przedstawieniu Jezusa w świątyni Jego ojciec i Matka dziwili się temu, co o Nim mówiono. Symeon zaś błogosławił ich i rzekł do Maryi, Matki Jego: «Oto Ten przeznaczony jest na upadek i na powstanie wielu w Izraelu i na znak, któremu sprzeciwiać się będą. A Twoja duszę miecz przeniknie, aby na jaw wyszły zamysły serc wielu».
Łk 2, 33-35

Czas wziąć odpowiedzialność za siebie, inni podtrawią to ty też podtrawisz zrobić. Nie możesz podać się, uwierz w Chrystusa on ci pomorze wygrać, mówisz ten diabeł mnie kusi nie mam sił ... To odrzuć jego, on zrobi wszystko żebyś nic nie zrobić żebyś akceptował się kim jesteś.

Kiedy nie podejmiesz decyzję potniesz głowę w górę i powiedz dziś moje życie zmieni się, będę szczęśliwy kim jestem.

Powiedz diable za długo mnie okradasz zabiorę za siebie i nie mam zamiaru podawać się i osiągnę to co Chrystus chce mi dać.

Kiedy będziesz mieć dość uwierz w Boga, Bóg ma plan na ciebie twojego życia nie jesteś pomyłką nie jest nic za późno nie jesteś za stary zaakceptować i sprzeciwić się szatanowi.

Dzisiejszy dzień nie układa ci się jak chcesz nie podawaj się, jutro będzie lepiej. Co inni mówią o ciebie do sprawa, nie podam się mów tak jestem dzieckiem Boga, tak u wam jemu, chcą mnie skłócić z Bogiem.

Dlaczego mnie tak nie lubią, dlaczego tak mi trudno ... Nie zastanawiaj o tym idź dalej ciesz się życiem.

Śpiewajcie Panu pieśni, głoście Jego chwalę w zgromadzeniu świętych. Nie wyście mnie wybrali, ale Ja was wybrałem, abyście szli i owoc przynosili - J 15, 16.

Alleluja, Alleluja, Alleluja Jeżeli miłujemy się wzajemnie, Bóg w nas mieszka i miłość ku Niemu jest w nas doskonała - 1 J 4, 12

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz