piątek, 14 września 2012

Ploty: "Jestem szczęśliwy, że jestem pedałem", cenzura w X Factor usunięto słowo gej, Anderson Cooper w swoim programie zaszokował transseksualistów


Fakt: Maciej Nowak w swoim felietonie w Dużym Formacie "Mężczyźnie nie jadają zup mlecznych" wyznał, że jest homoseksualistą. Do nazwania swojej orientacji seksualnej użył jednak słowa, które uważane jest za obraźliwe!

"Żyję życiem idealnym. Niczego nie chciałbym zmienić. (...) Jestem szczęśliwy, że jestem pedałem. Nie mam żadnych zobowiązań, nie mam dzieci, nie muszę o nie dbać. Wciąż pozostałem po stronie synów, mimo że mam 48 lat. Kiedyś na kacu wysłałem do rodziców SMS-a: "Czy jestem waszym rozczarowaniem?". A oni mi odpisali: "Raczej oczarowaniem..." - napisał Maciej w tygodniku.

PS w środowisku słowa takie jak "pedał" czy "lesba", najczęściej to nie obraźliwe, jest tylko na zewnątrz ale nie tylko środowisku LGBT ale inne grupę podobnie czarny powie czarnuch do drugiego nie jest takie obraźliwe jak biały powie do czarnego.

W programie X-Factor, historia Jillian Jensen na temat prześladowana, siły i wytrwałość jej.

Ale inny uczestnik Don Philips zastanawia się, dlaczego Fox zdecydował ocenzurować były tancerz Britney Spears jak mówi jest gejem. "Czy byciem gejem jest złem dla Fox? Może być ocenzurowane wcześniej robili to w American Idol. FOX TV zalicza do konserwatywny stacji. instinctmagazine.com



Anderson Cooper w swoim talk show zaszokował osób transseksualny, gościł u siebie Mandi, mężczyznę który urodził się mężczyzną i twierdzi, że leczenie wypadanie włosów uczyniły go kobietą.

National Center for Transgender Equality są zaskoczeni, zasmuceni i rozczarowani programem, program nazywa tanią sensacją i dezinformacją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz