czwartek, 20 września 2012

Słowo Boże na dziś, Spotkania lokalny grup Wiary i Tęczy

Jeden z faryzeuszów zaprosił Jezusa do siebie na posiłek. Wszedł więc do domu faryzeusza i zajął miejsce za stołem. A oto kobieta, która prowadziła w mieście życie grzeszne, dowiedziawszy się, że jest gościem w domu faryzeusza, przyniosła flakonik alabastrowego olejku i stanąwszy z tyłu u nóg Jego, płacząc, zaczęła oblewać Jego nogi łzami i włosami swej głowy je wycierać. Potem całowała Jego stopy i namaszczała je olejkiem. Widząc to faryzeusz, który Go zaprosił, mówił sam do siebie: «Gdyby On był prorokiem, wiedziałby, co za jedna i jaka jest ta kobieta, która się Go dotyka, że jest grzesznicą». Na to Jezus rzekł do niego: «Szymonie, muszę ci coś powiedzieć». On rzekł: «Powiedz, Nauczycielu». «Pewien wierzyciel miał dwóch dłużników. Jeden winien mu był pięćset denarów, a drugi pięćdziesiąt. Gdy nie mieli z czego oddać, darował obydwom. Który więc z nich będzie go bardziej miłował?». Szymon odpowiedział: «Sądzę, że ten, któremu więcej darował». On mu rzekł: «Słusznie osądziłeś». Potem zwrócił się do kobiety i rzekł Szymonowi: «Widzisz tę kobietę? Wszedłem do twego domu, a nie podałeś Mi wody do nóg; ona zaś łzami oblała Mi stopy i swymi włosami je otarła. Nie dałeś Mi pocałunku; a ona, odkąd wszedłem, nie przestaje całować nóg moich. Głowy nie namaściłeś Mi oliwą; ona zaś olejkiem namaściła moje nogi. Dlatego powiadam ci: Odpuszczone są jej liczne grzechy, ponieważ bardzo umiłowała. A ten, komu mało się odpuszcza, mało miłuje».  Do mej zaś rzekł: «Twoje grzechy są odpuszczone». Na to współbiesiadnicy zaczęli mówić sami do siebie: «Któż On jest, że nawet grzechy odpuszcza?». On zaś rzekł do kobiety: «Twoja wiara cię ocaliła, idź w pokoju».
Łk 7, 36-50

Spotkania lokalny grup Wiary i Tęczy:

WiT Katowice dnia 27,09,2012 o godzina 17.00 Informacje szczegółowe - poprzez wit.slask@o2.pl, telefon +48 510 372 023

Spotkanie WiT Szczecin dnia 20.09.12 - czwartek o 18.00 - Msza św. następnie spotkanie połączone z kolacją. Informacje szczegółowe - poprzez wit.szczecin@interia.pl

Spotkania grupy WiT Warszawa, spotkanie grupy Wiara i Tęcza w Warszawie, które odbędzie się 21 września br. w siedzibie Stowarzyszenia Lambda Warszawa przy ulicy Żurawiej 24a/4. Kolejne spotkania planowane są w dniach 5 października, 19 października, 9 listopad, (przesunięcie gdyż 2 listopada jest po święcie zmarłych), 23 listopada, 7 grudnia, 21 grudnia. Spotykanie zaczyna o godzinie 18.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz