piątek, 14 września 2012

Folsom Europe 2012


Jak co roku w Berlinie w dzielnicy Schöneberg odbył się Folsom Europe, mnie przeraża te festiwale jednej strony w europie najczęściej popularny ten festiwal jest w Niemcze widać naród jakiś zboczony. Jak co roku otwiera gej burmistrz Berlina Klaus Wowereit, sam miastu ten festiwal dobrze zarabia. Zbierają też pieniądze na cele charytatywne i przełamać uprzedzenia różne.

Ale na tym Folsom Europe, pojawiają "pedały" przeprane za różne mundury, skóry czy ludzkie psy. Ale też są lesbijki i heteroseksualni. Jedno mnie przeraża na jednym zdjęciu też jest dziecko, to mnie odrzuca jak można zabrać dziecko na taki festiwal "zboczeńców".

Cóż dla mnie to jest za bardzo perwersyjne, ale każdy ma gusta i perwersje swoje seksualne.


Video nie które sceny są za bardzo dla mnie perwersyjne.

Zdjęcia Queerty.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz