sobota, 22 października 2011

Wyszli z homoseksualizmu

Znowu akcja jak można wyjdź z homoseksualizmu, kiedyś był gejem, ponieważ jego koledzy z dzieciństwa molestowali go. Albo inne blednę, dziś jest pobożnym człowiekiem, dzięki Bogu itp wyszedł z homoseksualizmu. Zamiast pogodzić się z swoją seksualnością, pomieszali jemu tak w głowie, że nigdy nie będzie szczęśliwy. Jak osoby które mówili że są wyleczeni z homoseksualizmu, nawet ożenili się z kobietą, ale tak nie jest zawsze walczyli swoją seksualnością. John Smid, który mówi że   nie można wyleczyć się z homoseksualizmu sam wie co mówi po był był gejem, dziś jest szczęśliwszy i nie musi walczyć z swoją seksualnością. Osoby duchowni i inni którzy wmawiają że homoseksualizm jest chorobą są szarlatanami. Dodatkowo ta historia nie trzyma jest dużo fałszu.

Inny film pokazuje że dzięki Bogu porzucili homoseksualizm, mówią że homoseksualizm zaważyli się, mówi że oni kochają homoseksualiści mówią prawdę że do grzech i można wyleczyć się, dzięki modlitwie ble ble. Później się dziwią dochodzi do morderstw, samobójstw osób homoseksualny, przez fanatyków religijny którzy promują nienawiść pod płaszczykiem miłości.
Ostatnio coś nawet geje mówią że można wyleczyć z homoseksualizmu, piszą do mnie żebym wyleczył się po nie pasuje do środowiska z powodu wyglądu, niesprawności ... wyliczają jaki prawdziwy gej ma być dla mnie do jakaś falsa. Dlaczego mnie nienawidzą psychicznie już nie wytrzymuje jeszcze też z tego powodu zdrowie moje szwankuje. Pewnego dnia tak dalej będzie nie wytrzymam już psychicznie i skończę ze sobą, powoli nie mam już sił, na nasze środowisko wiem nikogo nie znajdę już i nie ułoży mi już życie. Doświadczam tylko przemoc, nienawiść, wyzwiska od każdej strony.