sobota, 22 października 2011

Słowo Boże na dziś, pogrzeb James Hubley


Gdy Jezus ukazał się swoim uczniom i spożył z nimi śniadanie, rzekł do Szymona Piotra: „Szymonie, synu Jana, czy miłujesz Mnie więcej aniżeli ci?”  Odpowiedział Mu: „Tak, Panie, Ty wiesz, że Cię kocham”.  Rzekł do niego: „Paś baranki moje”.  I znowu, po raz drugi, powiedział do niego: „Szymonie, synu Jana, czy miłujesz Mnie?”  Odparł Mu: „Tak, Panie, Ty wiesz, że Cię kocham”.  Rzekł do niego: „Paś owce moje”.  Powiedział mu po raz trzeci: „Szymonie, synu Jana, czy kochasz Mnie?”  Zasmucił się Piotr, że mu po raz trzeci powiedział: „Czy kochasz Mnie?” I rzekł do Niego: „Panie, ty wszystko wiesz, Ty wiesz, że Cię kocham”.  Rzekł do niego Jezus: „Paś owce moje.”
J 21,15-17

Fot: Xtra.ca
 James Hubley, został w piątek pochowany około 700 osób wzięło w pogrzebie jego w Ottawie. Jamie, który umiłował łyżwiarstwo figurowe i teatr, był utalentowany, próbował pomóc innym nastolatkom inny, tylko pomagał sam ale nikt nie chciał jemu pomóc. Do przykre i smutne, był tak naprawdę biseksualny, zakochał w chłopaku który miał inną dziewczynę oraz zakochał się też w dziewczynę z polski. Pisał "Im bi, Im in love with a guy that has a girlfriend and a girl that lies in poland". On pisał już od dawna że chciał umrzeć nie podtrawił poradzić sobie w życiu, do przykre ze nikt nie podtrawił pomóc i chciałby pomóc, porozmawiać przytulić. 

Czy coś się zmieni po śmierci, nie wiem po już tyle młody straciliśmy i nic nie zmieniło się, jest gorzej więcej nienawiści, chcą nas wykończyć nasi przeciwnicy, najgorsze część nas bieszę w tym udział.  

Video z pogrzebu na Sun Ottawa 

Panie, Boże Wszechmogący, ufając Twemu wielkiemu Miłosierdziu zanoszę do Ciebie moją pokorną modlitwę: wyzwól duszę Twego sługi od wszystkich grzechów i kar na nie. Niech święci Aniołowie jak najprędzej zaprowadzą ją z ciemności do wiekuistego światła, z karania do wiecznych radości. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen. 

Wieczny odpoczynek racz daj, Panie, a światłość wiekuista niechaj jemu świeci. Niech odpoczywa w pokoju. Amen.

Trochę wiem co czuł Jamie, podobnie czuje się, moje serce krwawi czytam o śmierci kogoś nas, jestem za bardzo czuły, nie rozumiem już sensu życia, dlaczego jest na ziemi tyle nienawiści, przemocy, człowiek człowiekowi jest wilkiem, gorzej bestią. najbardziej mnie boli jak słyszę od duchowny nienawiść. Nie rozumiem jak mogą mówić o Bogu, a tyle w nich jest nienawiści do drugiego człowieka. 

To my doprowadzimy do zakłady rasy ludzkiej, przez naszą nienawiść nie Bóg, sami stworzyliśmy piekło na ziemi, duża część ludzi tak bardzo wywyższają się mówią są lepszy po mają wszystko władzę ... . Lubią patrzeć na cierpienie swoi ofiar. Nie mają pokory w sobie, do przykre jest. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz