poniedziałek, 24 października 2011

Dziś newsów nie będzie, nie mam już sił. Ostatnio mnie atakują wszyscy, obrażają, już nie wiem co mam robić, usuwam komentarze które obrażają promują nienawiść mówią mi że nie mam prawa do usunięcia. Po mają prawo do obrażania po do wolność słowa.

Wolność do obrzydliwy komentarzy i emaili do wolność słowa. Nie wiem już nazywanie mnie "cwelem", "pedałem", do normalne. Nawet życzą mi śmierci, nie mam prawa żyć, być gejem, po mówicie tylko geje normalni mają być.

A co znaczy normalny gej, ostatnio popatrzyłem na ogłoszenia tylko piszą szukam normalny gejów, a kto jest inny niesprawny, inny kolor skóry, ma bliznę itp do znaczy nie ma prawo być gejem. Tak to wychodzi że część nas dyskryminuje inny. Chcemy równość i tolerancja dla nas ale sami nie jesteśmy tolerancyjni do swojego środowiska.

Nie wierze w to zmieni się coś u nas, próbowałem ale nic nie wyszło. Tylko dostałem wyzwiska, być gejem u nas jest trudno być niesprawny, wierzący w Boga. Mówią mi że gej musi być przystojny wyglądać jak model, mieć markowe ciuchy, ateistą, nie odróżniać się od hetero.

Psychicznie tak źle czuje się chce umrzeć, ich ba już czas odejść z świata tego. Który tylko mi dał nienawiść, łzy, ból, zdrady, najgorsze to że dostałem do od społeczności gejowskiej. 

6 komentarzy:

  1. Tak ci źle być gejem do wylecz się. Albo idź się zabij. Jak można być takim głupim pedałem jak ty, nie mogę zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podtrawisz przyjmować krytyki, śmieszny jesteś. Witać mają rację jesteś cwelem głupim. Jesteś najgłupszym pedałem jakim jest w Polsce nie dziwie nikt cie nie lubi. Po taki jak ty zamyka w psychiatryku albo się strzela.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ideologia gejowska nic nie wnosi korzystnego dla społeczeństwa, lecz jedynie ją niszczy, a my normalne społeczeństwo cierpimy przez nich. Podam szokujące dane, że roczny koszt leczenia na różne choroby jednego homoseksualisty wynosi w Ameryce ponad 800 tys. dolarów. Koszty bezpłatnego leczenia spadają na państwo czyli de facto na wszystkich obywateli. Kryzys gospodarczy do wina lobby homoseksualne, po wydajemy miliony na homoseksualne zachcianki zamiast na rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje mi słów na twoją głupotę. Pokazuje jedno homoseksualiści nie są szczęśliwi. W pięknym Rzymie postępowanie seksualne przeciwnie naturze kwitło, ale wielki Rzym ubadł. Homoseksualizm nie ma przyszłości. Jest nierozwojowy i każdy homoseksualista do chory człowiek, zacznijcie się leczyć się. Wszyscy na tym skorzystają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Popłakałam się jak to przeczytałam. Jak bardzo bardzo bardzo okrutny jest ten świat, jak bardzo nienawidzacy ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Darku wylecz się z homoseksualizmu, mamy cię dość już i twego bloga.

    OdpowiedzUsuń