wtorek, 25 lutego 2020

Podczas prawyborów demokratów 9-latek poprosił Pete Buttigieg o pomoc w wyznaniu, że jest gejem


W chwili bezprecedensowej dla kampanii prezydenckiej Pete Buttigieg otrzymał pytanie od 9-letniego chłopca Zachary Ro z Aurory w Kolorado, prosząc o pomoc jako gej.

Jena Griswold, sekretarz stanu w Kolorado, przeczytała pytanie Zachary'ego: „Dziękuję, że jesteś taki odważny. Pomożesz mi powiedzieć światu, że też jestem gejem? Chcę być odważny jak ty."

Cóż, nie sądzę, żebyś potrzebował ode mnie wielu rad. Wydajesz się bardzo silny. Mnie zajęło bardzo dużo czasu wymyślenie, jak powiedzieć o mojej orientacji najbliższemu przyjacielowi - przyznał. - Nie zawsze będzie łatwo, ale pamiętaj, że najważniejsze, że wiesz, kim jesteś.

Pochwalił 9-latka za odwagę wejścia na scenę przy tylu ludziach i zadanie tak ważnego pytania. I na koniec dodał, że nawet jeśli nie może mu obiecać, że zawsze będzie łatwo, to z pewnością może obiecać, że będzie mu kibicował - onet.pl