wtorek, 4 lutego 2020

SuperBowl za nami występy Jennifer Lopez, Shakira, Demi Lovato, Kansas City Chiefs pokonał San Francisco 49ers

Jennifer Lopez i Shakira, zaśpiewały czasie przerwy SuperBowl, głównym meczem pomiędzy Kansas City Chiefs i San Francisco 49ers.


Demi Lovato która jest ujawniona orientacji płynna, zaśpiewała hymn narodowy


Zaśpiewała tradycyjną amerykańską pieśń America the Beautiful


 Na stadionie w Miami można było zobaczyć świetne widowisko. Mecz trzymał bowiem w napięciu do samego końca. Ostatnia kwarta zaczynała się przy prowadzeniu 49ers 20:10. Chiefs pokazali jednak, że potrafią odrabiać straty, co w efekcie dało im wygraną 31:20.

Chiefs w wielkim finale wystąpili po raz trzeci w historii. Zdobycie tytułu świętowali wcześniej tylko raz - dokładnie 50 lat temu. 49ers zagrali w nim po raz siódmy. Super Bowl wygrali pięciokrotnie, a ostatni raz w 1995 roku - TVN24.



Katie Sowers, przeszła do historii Super Bowl mimo jej drużyna nie wygrała San Francisco 49ers. Katie Sowers, jest asystentka trenera San Francisco, pierwsza ujawniona lesbijka.


Spoty z akcentami LGBT miedzy innymi Amazon Alexa z udziałem Ellen DeGeneres i Portia de Rossi; Microsoft z udziałem Katie Sowers, Chipsy Doritos z udziałem Lil Nas X; Olay z udziałem biseksualnej Lilly Singh; Pop-Tarts z udziałem Jonathan Van Ness; Sabra z udziałem Drag queens Kim Chi i Miz Cracker - spot który fundamentaliści chcieli zakazać.

Tide z udziałem panaseksualnej Emily Hampshire znana z Schitt’s Creek; TurboTax z udziałem aktorek transpłciowy Trace Lysette (“Transparent,” “Hustlers) i Isis King (When They See Us); Under Armour z udziałem ujawnionej piłkarki Kelley O’Hara; Budweiser z udziałem piłkarek Ali Krieger i Ashlyn Harris.

Dodatkowo kanał HGTV wyemitował promocję ponownego reaktywowanego programu „Extreme Makeover: Home Edition”, w której wystąpi Jesse Tyler Ferguson.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz