wtorek, 24 września 2019

Ploty: Gus Kenworthy, Billy Porter, Katarzyna Skorupa, Jonathan Van Ness, Green Day, The Bachelor, Coronation Street ...

Gus gra chłopaka Emmy Riberts, w najnowszym sezonie "American Horror Story" i zanim jeszcze widzowie zobaczyli pierwszy odcinek (przedwczoraj), pojawiły się głosy zwątpienia - a mianowicie, że Gus nie może być przekonywujący w roli heteryka.

Gus odpowiedział na te "zarzuty" tak jak mało kto potrafi - z humorem, ale i dając fangę w nos homofobom:

"Czy umiem grać heteryka? A co to w ogóle za pytanie? Przez pierwsze 23 lata życia grałem heteryka non-stop - i to z sukcesami! To zresztą doświadczenie nie tylko moje, ale praktycznie każdego geja - przynajmniej przez jakiś czas. Będąc nastolatkiem, wiedziałem, że jestem gejem, ale i tak grałem heteryka, nawet chodziłem do łóżka z dziewczynami, by być przekonywujący, by być osobą, którą chcieli mnie widzieć inni sportowcy wokół mnie. Ryzyko, by się ujawnić było duże. To było aktorstwo najwyższej próby".




W nowym teledysku zespołu Green Day pojawił się polski akcent - w pierwszej minucie pojawia się krótki klip z jednego z polskich Marszów Równości.


Demi Burnett i Kristian Haggerty przeszli do historii telewizji po zaręczynach w programie The Bachelor, stając się pierwszą parą osób tej samej płci, która zrobiła to w 17-letniej historii programu.


W operze mydlanej Coronation Street James wyznaje Bethany, że jest gejem i przeprasza ją boi się ujawnić się miedzy przed ojcem i inni zaatakują go homofobicznie.


Ksiądz Preynat wybierał swoje ofiary ze wszystkich klas społecznych. Wśród pokrzywdzonych byli zarówno chłopcy z katolickich, burżuazyjnych szkół i z bogatych rodzin, jak i dzieci pochodzące z klasy robotniczej. Bogata burżuazja reagowała najgorzej, raczej na zasadzie "co ludzie powiedzą" niż z troską o stan psychiczny dzieci - mówi François Ozon, którego film "Dzięki Bogu" właśnie wchodzi do kin - gazeta.pl.



Najnowszy zwiastun "Słowa na L: Pokolenia Q"


Zwiastun RuPaul’s Drag Race w wersji brytyjskiej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz