środa, 18 września 2019

Pinksixty News. Aktywista i sponsor demokratów i narkotyki. Transpłciowa Ja'leyah-Jamar. Reklamy i LGBT. Lady Gaga i kosmetyki ...



Pinksixty News wiadomości LGBT - Homoseksualista Ed Buck, amerykański biznesmen i sponsor Demokratów i działacz LGBT został aresztowany. Jest oskarżony o śmierć mężczyzn jedna z ofiar przeżyła, lubił torturować czarny mężczyzn i patrzeć jak cierpią.

Transpłciowa Ja'leyah-Jamar, jest 19 ofiarą morderstwa mimo media podawali jako mężczyzna, nie pierwszy raz ale rzeczywistości była transpłciową kobietą.

Dwie aktywistki transpłciowych z Brazylii, którzy przemawiali w USA w zeszłym tygodniu, powiedziały, że ich kraj stał się jeszcze bardziej niebezpieczny dla transpłciowy osób w Brazylii, odkąd objął urząd prezydent LGBTI Jair Bolsonaro.

Nowe badanie CHEQ,dotyczące reklam, wykazało, że prawie dwie trzecie wszystkich treści LGBTQ jest zabronionych reklam, nie chcą reklamodawcy reklamować na portale LGBT. Zarówno PinkNews, i jak The Advocate, nie chciano u nich reklam reklamować. 

Nie od dziś wiadomo wiele portali padło jak np GayStarNews który nie mógł dostać wsparcia sponsorów mimo wiele korporacje lubią tęczowo dawać logo, a mimo nie chcą reklamy swoi na LGBT stronach. Pisał u nas o hipokryzji korporacji tęczowy portal Queer.pl.

Lady Gaga swoimi kosmetykami w liście do fanów na stronie internetowej nowej marki www.hauslabs.com napisała: "Kiedy byłam młoda, nigdy nie czułam się piękna. Gdy usiłowałam odnaleźć równowagę pomiędzy wewnętrznym i zewnętrznym pięknem, odkryłam moc makijażu. Zobaczyłam w sobie superbohaterkę i dowiedziałam się, kim chciałabym być".


Telewizja Polska odmówiła Wirtualnej Polsce emisji spotu przygotowanego w ramach kampanii społecznej "#StopMowieNienawiści". Z kolei TVN dopuścił go do emisji dopiero po godz. 20.


Były pierwszy prezes Sądu Najwyższego profesor Adam Strzembosz "w sposób stanowczy i zdecydowany" zaapelował do premiera Mateusza Morawieckiego o zdymisjonowanie ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry. - Minister Ziobro odpowiada za nominacje na wysokie stanowiska sędziowskie często ludzi sfrustrowanych, gotowych na wszelkie kompromisy moralne dla uzyskania wysokich stanowisk - mówił.


 Democracy Now! wiadomości w perspektywy lewicowe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz