piątek, 19 kwietnia 2019

Wieści z Instagramu: Love is Love, Gays With Kids, Cheyenne Jackson, Aydian Dowling, Robert Biedroń ...



Wyświetl ten post na Instagramie.

Kochani, Jak pewnie słyszeliście, moja mama i ja padliśmy ofiarą okropnego ataku. Przykro mi, że muszę dziś zabrać głos w tej sprawie, ale najbardziej mi przykro dlatego, że z mamą musimy wracać do tych trudnych doświadczeń. Chciałbym, żeby to wybrzmiało jak najmocniej: nigdy nie skrzywdziłem i nie skrzywdziłbym mojej mamy. Wszystkie przytaczane oskarżenia są nieprawdziwe. To, jak wyglądała przeszłość mojej rodziny i jakie panowały w naszym domu warunki, wszyscy wiecie. To był dla nas dramatyczny czas, żyliśmy w strachu przed ojcem, który był uzależniony od alkoholu i regularnie stosował wobec nas przemoc. Z powodu mojego ojca, życie w naszym domu często przypominało piekło. Jesteśmy z mamą jednymi z wielu osób w Polsce, które doświadczyły czym jest przemoc domowa. Podobnie jak miliony ludzi w Polsce, przez lata robiliśmy wiele, by o tych doświadczeniach zapomnieć. Od tamtego czasu dostaliśmy z mamą drugie życie. Jeszcze jedną szansę, by odbudować naszą relację. Jestem politykiem i muszę mieć twardą skórę. Nigdy natomiast nie zaakceptuję sytuacji, w której moja mama, moi bliscy czy najbliżsi innych polityków będą wciągani w politykę. Możemy konkurować, możemy się punktować i spierać, ale są granice, których się nie przekracza. Dlatego jestem w polityce - bo dzisiaj jest brudna, a ja chcę to zmienić. . Wiem, że im wyższe sondaże dla Wiosny, tym więcej będzie tego typu ataków. Ale nie dam się złamać. Od wczoraj otrzymałem od Was mnóstwo słów wsparcia dla mamy i dla mnie. Dziękuję, że jesteście z nami. Bez Was byłoby nam dużo trudniej.
Post udostępniony przez Robert Biedroń✌️ (@robertbiedron)













Wyświetl ten post na Instagramie.

Compassion OVER Empathy • Empathy means getting on someone’s level and feeling deep inside what they are going through- their pain is your pain. • Compassion means hearing someone’s pain, and holding space for them- but always seeing them as the powerful being they are inside of that pain. • When you hold Empathy- you can accidentally keep people down where they are and you can bring yourself there too. • When you hold Compassion- you can uplift people and remind them of the amazing beautiful being they are. • Can you see the difference? Do you agree? Drop your thoughts below! Let’s get a convo going! • • • #compassion #empathy #compassionoverempathy #uplifter #inspiration #empowerment #transisbeautiful #soareyou #motivation #positivevibes #positivity #fec #fecfamilyweek #lgbtfamily #lgbtqai #lgbt #point5cc #trans #transgender #ftm #aydiandowling #radicaloptimism #speaker
Post udostępniony przez Aydian Dowling (@alionsfear)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz