sobota, 26 marca 2016

News: James Franco, NBA, Irlandia Północna, Maciej Nowak, Republikanie, Gay USA, Kinga Kosińska, Bezdomność ...


Replika: James Franco w najnowszym wywiadzie dla "Rolling Stone": "Na studiach wybrałem dodatkowy przedmiot "queer cinema" - okazał się być moim ulubionym. Zdałem sobie sprawę, że my wciąż opowiadamy te same heteronormatywne historie - w programach telewizyjnych, w filmach, w przedstawieniach, w reklamach. Do zanudzenia, aż robi się niedobrze.

Bardzo zdrowo jest popracować nad czymś, co kwestionuje ten "obowiązujący" porządek, wprowadzić jakieś alternatywne motywy narracji. W końcu chyba właśnie to artysta powinien robić"

Aktor wyjaśnił rozbrajająco szczerze, że jest "gejem w sztuce i heterykiem w życiu", dodając jednocześnie: "W życiu też bywam gejem - do momentu stosunku".

NBA może przenieś swój turniej gwiazd z Charlotte w przyszłym roku za uchwalenie ustawy która uchyla prawa dyskryminacyjne osób LGBT. (PinkNews)

Fot: Out Magazine 
Ponad połowa osób LGBT, które żyją na obszarach wiejskich w Irlandii Północnej czują się zmuszeni przenieść się do miast, wykazuje nowy raport The Rainbow Projektu, wykazało również, że 43% stwierdziło, że ich orientacja seksualna została przynajmniej częściowo związane kim są. Obszarach wiejskich są bardziej narażone osoby LGBT na depresję i usłyszeć homofobiczne i transfobiczny język na co dzień. (PinkNews)

Chrześcijanin kierownik obozu dla dzieci został skazany na trzy latach za napaść seksualną wobec 11 letniego chłopca. Jego żona broni męża on jest dobrym ojcem i mężem. Następna hipokryzja krzyczą na inny "zboczeńcy", ale u siebie nie widzą zła. (GayStarNews)

Uchwała podjęta przez Komitet Narodowy Republikanów (RNC) wykazało partia koordynuje trans dyskryminację na poziomie krajowym, chcą żeby lokalni republikanie uchwalili ustawy przeciw osobom transpłciowy. (PinkNews)

Maciej Nowak akceptuje się w stu procentach. W wywiadzie, wyznał wręcz, że lubi być „grubym, łysym pedałem”. Czy rozmawia z rodzicami o seksie? Czy jest romantyczny? I czy zakochuje się w kucharzach? Krytyk teatralny i kulinarny, który w środowisku słynie z burzliwego życia miłosnego, dystansu i poczucia humoru Piotrowi Najsztubowi w najnowszej świątecznej VIVIE! wyznał wszystko.

Maciej Nowak: Nie, zawsze byłem gruby. Otyłość to raczej przepustka do tego świata.

– Lubisz to, że jesteś grubasem?
Maciej Nowak: Zaakceptowałem to, jak zacząłem dorośleć, i jest mi z tym dobrze.

– Żadnych marzeń o odchudzaniu?
Maciej Nowak: Nie, wręcz się tego boję. Teraz trochę spadłem z wagi, bo mniej jem, a to mnie zawsze niepokoi, bo nie powinienem. Bo przestanę być charakterystyczny. Lubię o sobie pisać, że łysy grubas…

Maciej Nowak: Tak. Ta postać grubego, łysego pedała podoba mi się.

Maciej Nowak o coming oucie i samotności

– Często we wspomnieniach gejów jest opisywany ten moment „ujawnienia się” rodzicom, otoczeniu. To był dla Ciebie traumatyczny moment? Ile miałeś lat?
Maciej Nowak: U mnie nie było czegoś takiego jak coming out, czyli takiego fetyszu narracji gejowskiej, że „każdy musi mieć coming out”. Moi rodzice to wiedzą, ale z nimi nigdy o tym nie rozmawiałem, nigdy.

– Masz 52 lata, partnerów, sądząc po inicjałach w recenzjach, wymieniasz często. Nie boisz się takiej samotnej starości?
Maciej Nowak: Dlatego zapisałem się do ZASP i liczę na miejsce w Domu Artysty Weterana w Skolimowie.

– Może mieć jakiegoś innego starego pedała, z którym się zestarzeją. Ten los Cię nie pociąga?
Maciej Nowak: Oczywiście, droga, którą idę, jest wysoce niebezpieczna i wiem, że ona może zakończyć się smutno. Wiem, że czeka mnie samotna starość, co do tego nie mam najmniejszych wątpliwości.

– Boisz się samotności? Maciej Nowak: Nie, ja się do niej bardzo już przyzwyczaiłem i już ją jakoś zagospodarowałem, tak po starokawalersku…

Maciej Nowak o gejowskim stylu życia: Maciej Nowak: Nie jestem jakimś kolesiem, który zmienia partnerów co chwilę. Mam za sobą długie związki, nawet jak na was, heteryków, długie. Obawiam się, że większość facetów około pięćdziesiątki nie powinno się w tej kwestii wypowiadać, bo wszyscy moi przyjaciele heteroseksualni powymieniali partnerki na młodsze modele, lepsze, bo bardzo chcą być pedałami, bardzo chcą żyć naszym stylem życia, gejowskim.... PARTY.PL

​Pinksixty News wiadomości LGBT


Gay USA wieści LGBT od Free Speech TV


Zapis ze spotkania z Kingą Kosińską - Autorka książki "Brudny róż". Spotkanie miało miejsce 3 marca w Faktycznym Domu Kultury, a wśród zaproszonych gości znaleźli się między innymi: Halina Bortnowska, Paula Sawicka (Otwarta Rzeczpospolita) oraz Berenika Anders (Stowarzyszenie Młodych Dziennikarzy POLIS). Dyskusję poprowadził Marcin Dzierżanowski.


Droga do domu dokument o bezdomny LGBT z Ali Forney Center, który debiut na festiwalach filmowych rozpoczynających się w przyszłym miesiącu.



Brukseli Filharmonia zaśpiewali odę do radości pamięci ofiar zamachów terrorystyczny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz