sobota, 19 marca 2016

Nowojorski model który robi coraz wielką karierę był kiedyś kobietą


Model Nowojorski Laith Ashley wielki sukces na wybiegu tygodnia mody w Nowym Jorku. 26-letni model wystąpił w pokazach Adrian Alicea na New York Fashion Week. Został on również wykorzystany do sesji zdjęciowej dla Barneys’a.


Sukces Ashley nadszedł szybko, jak tylko on rozpoczął kilka lat temu zmiany płci. “Bycie modelem teraz jest na pewno ekscytujące. Zawsze jestem w szoku, gdy idę na siłownię lub idę do sklepu i ludzie rozpoznają mnie", powiedział.

“New York Fashion Week było zabawne, nigdy nie myślałem że będę modelem,” powiedział. “To się po prostu stało … wszystko dzieje się z jakiegoś powodu, a ja jestem bardzo podekscytowany, aby zobaczyć, gdzie co wydarzy się dalej.”

W wieku 17 lat: "nie wiedziałem co to transseksualizm był, więc po prostu powiedziałem im, że mam dziewczynę. Ale nigdy nie czułem się z ideą bycia lesbijką.”

Wyznał, że jego mama jest w kościele Zielonoświątkowym, za to “Mój tata był w porządku. Powiedziałem mu, on jest ze mnie dumny.” (PinkNews)


1 komentarz:

  1. no cóż.. tata jest dumny..bo miał córkę a teraz ma syna ..a syn wiadomo "cenniejszy" ...za ileś tam lat pewnie zamiast zabijać córki będą je przerabiać na facetów ....

    OdpowiedzUsuń