poniedziałek, 12 października 2015

Ploty: Małgorzata Ostrowska, Maciej Stuhr, Adam Lambert, Danny Pintauro, Kapitan Równość, Matt Bomer ...


Małgorzata Ostrowska na swoim koncie napisała: W listopadzie na koncerty do Londynu! ....Takie były plany, ale właśnie dotarła do mnie wiadomość, ze organizator musi je odwołać, ponieważ wycofał mu się sponsor. A jako powód podał, ze..... ZAANGAŻOWAŁAM SIĘ W AKCJĘ POPIERAJĄCĄ ŚRODOWISKA LGBT.

No po prostu trudno mi uwierzyć! A pikanterii dodaje fakt, ze mnóstwo moich znajomych i przyjaciół, którzy wyemigrowali do Anglii, którzy czekają na mój koncert tam, to właśnie geje! No, kogoś poważnie porąbało!

Czyli Kochani, nie przyjadę do Londynu, bo nie przeszkadzają mi Freddie Mercury, Boy George i Elton John, a także doceniam Sokratesa, Platona, Moliera, Michała Anioła, Leonardo da Vinci, Safonę, Lorda Byrona a nawet Szekspira! Oscara Wilda, Andy Warhola tez, niestety, cenię i podziwiam, pomimo ze wszyscy oni byli albo są homoseksualni. No, to idę zaczerpnąć swobodnie naszego, polskiego, wolnego powietrza!

Maciej Stuhr w wywiadzie-rzece "Stuhrmówka", który właśnie się ukazuje, opowiada m.in. o roli w spektaklu "Anioły w Ameryce" Krzysztofa Warlikowskiego. Zagrał w nim żonatego geja, który zakochuje się w mężczyźnie i musi przebyć trudny proces samoakceptacji własnej homoseksualności:

"Któregoś wieczoru po jednej z prób wróciłem do domu, malutka Matylda spała, żona coś tam sobie czytała, usiadłem w fotelu, popatrzyłem na nie i pomyślałem: "Kurczę, a gdyby to było zakazane? Co by to dla mnie oznaczało?". Zacząłem tworzyć różne konstrukcje teoretyczne i wtedy przeraziłem się kompletnie, bo przez chwilę naprawdę poczułem, co to musi znaczyć." Gdyby tylko wszyscy heterycy mieli podobną refleksję... (Replika)

Amerykańska opera mydlana Days of Our Lives, główna postać zostanie zamordowana, Chandler Massey jako Will Horton, który wrócił na ekranie w roku 2011, zostanie zamordowany będzie ofiarą seryjnego mordercy. (inquisitr)


Klip muzyczny Adam Lambert - Another Lonely Night


Danny Pintauro dla HIV Equal, "na pewno nie chce być bohaterem. Nie chcę być, dziecko z plakatu" Pintauro powiedział. Dodał "Chcę być przykładem tego, co nie można robić w życiu".

Wyznał że zaraził się poprzez seks oralny, dodatkowo pierwszy raz miał styczność z narkotykami podczas sesji BDSM. Przeciwko Grindrowi, że wielu tam facetów ma problemy z narkotykami.


Oto jestem ja: Kapitan Równość. Przybywam, aby wyborcy i wyborczynie pomyśleli o sprawach LGBT przed wyborami. Przybywam, żeby kandydaci i kandydatki odważnie deklarowali swoje poparcie dla związków partnerskich, uzgodnienia płci i innych spraw, których Parlament bał się przez ostatnie lata. Będę potrzebowała Waszej pomocy! Pomóżcie dotrzeć do Polaków i Polek w całym kraju!

Replika
Pianista z Chin Zhi Chao Julian Jia, który występuje podczas Konkursu Chopinowskiego, przyjaciele trans mówią to osoba trans. Zhi Chao Julian Jia - występ w przerwie między etapami konkursu - 8 października w siedzibie Sinfonii Varsovii, zagrał w sukience i szpilka.


Matt Bomer gościł u Ellen o scena nagości z Lady Gagą gdzie gra w serialu American Horror Story: Hotel, gdzie Mat gra kochanka wampira Gagi.



Ellen DeGeneres straszy Selena Gomez w swoim programie



Kanał Logo TV prezentuje dokument “Gays in Prison”, o osobach GBT w więzieniu. Drag Race znana z RuPaul programu Latrice Royale (Timothy Wilcots) Drag Latrice po pierwszy otwarcie mówi o swoim pobycie w więzieniu, dokument o opowiada osadzonych GBT.



Parodia włoskiej telewizji Elton John i Papież Franciszek "gejowski kościół"



Na koniec na wesoło Vloger YouTube Jack Merridrew, i kostiumy na Halloween, przy pomocy swojej mamy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz