wtorek, 6 października 2015

News: Jacek Dehnel, najbogatszy norweg, trans apelują, zupki Campbella, parada Chester ...


Replika: W najnowszej "Vivie" wywiad z pisarzem Jackiem Dehnelem i jego partnerem Piotrem Tarczyńskim, tłumaczem, publicystą.

Zapytani "Jak się we współczesnej Polsce żyje parze gejów?", odpowiadają:

Dehnel: "Gorzej niż w USA czy większości krajów Europy Zachodniej, lepiej niż w Iranie czy putinowskiej Rosji"

Tarczyński: "Nie do końca wiemy, jak się żyje w Polsce, bo my mieszkamy w Warszawie, a to zupełnie inna para kaloszy - tu jest jednak znacznie lepiej, niż w reszcie kraju. Choć oczywiście niektóre rzeczy są niezależne od miejsca zamieszkania. Jesteśmy jednym z ostatnich krajów Unii Europejskiej, w którym nie ma żadnej formy uregulowania związków jednopłciowych. Nasi znajomi ze Stanów, Anglii czy Holandii biorą śluby, zawierają związki partnerskie itd., a my pobierzemy się chyba po dziewięćdziesiątce, jeśli w ogóle. Skłamałbym, gdybym powiedział, że mnie to nie rusza i nie złości"

Foto: Jacek Dehnel i Piotr Tarczyński - ich wspólna powieść, kryminał "Tajemnica domu Helclów", właśnie się ukazała.

Drugi najbogatszy miliarder w Norwegii ujawnia jest biseksualny. 59-letni Stein Erik Hagen jego 4,3 miliarda dolarów fortunę z sieci supermarketów Rimi, założonego z ojcem w 1977 roku.

Obecnie numer dwa na liście najbogatszy ludzi biznesu LGBT, tuż za David Geffen, ale przed PayPal współzałożyciel Peter Thiel.

59-letni Hagen wyznał, że uświadomił sobie swój homoseksualizm już w dorosłym życiu w wieku 20 lat. Wcześniej był dwukrotnie żonaty i ma pięcioro dzieci.

"Zdałem sobie sprawę, że jestem gejem, kiedy już byłem dobrze dorosły w wieku 20 lat. Słyszałem o tym, ale nie odnosiłem tego do siebie – wyznał Hagen.

Określenie mnie jako geja jest nie do końca poprawne – wyznał Hagen w wywiadzie dla jednego z norweskich dzienników. - Jestem biseksualny i wszyscy w rodzinie, wszyscy moi przyjaciele i ci, którzy mnie znajdą, nie są tym zaskoczeni – dodał. (The Local/Puls Biznesu)

Transpłciowe osoby w Polsce, apel do parlamentarzystów o odrzucenie weta prezydenta


Zupy Campbella ich najnowszy spot reklamowy z parą gejów i dzieckiem. Larry Sullivan i David Monahan oraz mały Cooper nie są aktorami. To prawdziwa rodzina. Reklamują zupę Campbell w wersji "Gwiezdne wojny". Najpierw David, imitując Dartha Vadera, mówi do Coopera: "Ja jestem twoim ojcem" - i łyżeczka zupy ląduje w ustach Coopera. A potem Larry, tez imitując Vadera: "Nie, nie nie - ja jestem twoim ojcem!" - i następna łyżeczka. A na koniec David; "To była najgorsza imitacja Vadera na świecie..." I slogan: "Zupy Campbell - w prawdziwym, prawdziwym życiu" *** Rzecznik firmy Campbell powiedział, że zamawiali 15-sekundową reklamę, ale David, Larry i Cooper byli tak fantastyczni, że skończyło się na 30 sekundach. (Replika)


​Pinksixty News wiadomości LGBT


Podczas parad zawsze wszędzie pojawiają się idioci homofobii wraz swoimi hasłami, w Anglii podczas parady Chester, jeden uczestnik stanął koło homofobów z swoją kartką, że nienawidzą homoseksualistów po są nimi.



Cała parada Chester w Anglii



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz