wtorek, 9 lipca 2013

Brak akceptacji inności w Polsce


W Polsce jest wielki problem z akceptacją innością, ktoś jest inny to zaraz wyrzuca nawias społeczeństwa, np niesprawność już od dzieci niesprawne wyrzuca ich do specjalny klas, szkoły nie chce żeby uczyły w normalny klasach wmawia się że nie dadzą radę.

Nie ma przegotowania nauczyciele nie są też przygotowani do inności w szkole, sam wiem jak jest częściowo niesprawny i od dziecka wmawia mi że nie dojdę nic w życiu, wiele razy próbowano wyrzucić mnie z szkoły po takie dzieci niesprawne nie powinno uczyć jak ja.

Ale nikt mnie i inne dzieci nie pyta czy chce uczyć i jak, tylko niesprawne dzieciom potrzeba więcej czasu i cierpliwość. Do nauczycieli podstawówki mam dużo żalu, ale jedno mnie nauczyli moja klasa akceptowali mnie takiego jaki jestem, nigdy od nich nie miałem problemów.

To tej pory mamy kontakt i akceptują mnie też że jestem gejem. Czas w szkołach uczyć o inności, a nie ją potępiać i akceptować jak ktoś poniża kogoś innego.

Nie obchodzi mnie jak wmawia po nie można mówić o inności po rodzicom, księżą nie podoba powinno nie słuchać głupków którzy chcą nowe pokolenie uczyć nienawiści.

Państwo nie może pozwolić na to żeby jakiś ksiądz, rodzic mówił po nie chce żeby dziecko uczyło inności, powinno karać ich, później dziwi się że jest tyle przemocy dzieci biją się.

Ale ta nienawiść, przemoc nie bieszę tak sobie, wina dorosły osób, trzeba edukować też samy dorosły po ile razy widziałem jak dorośli poniżają np niesprawny.

Nie pozbędzie się nienawiść, przemoc gdy się akceptuje i uczy nowe pokolenie nienawiści. Nie można mówić po to wolność religijna, po wolność słowa kogoś upokarza.

Każdy chce czuć i żyć w grupie, a nie powinno nikogo wyrzucać po tylko jest inne, wiele razy pokazuje dzieci same wiele razy akceptują swoi kolegów i koleżanki inność, to dorośli mają tym problem.

Czas rzetelnej debaty i edukacji, a nie na jakiś pseudo nauk które wmawia że dziecko inne powinno uczyć inaczej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz