czwartek, 18 lipca 2013

Bezdomność, bezrobocie


Ty. Na ulicy może wylądować każdy. Szczególnie zagrożone jest młode pokolenie Polaków, które z trudem spłaca potężne kredyty - onet.pl.

Bez pracy jest dziś co czwarty mieszkaniec UE w wieku od 15 do 24 lat. W Polsce stopa bezrobocia młodych wynosi 28 proc. - W Polsce sprawa bezrobocia młodzieży ma jeszcze jeden dodatkowy i dramatyczny wymiar. Jest nim masowa emigracja za chlebem z Polski do innych krajów Unii - mówi w rozmowie z Onetem Krzysztof Szczerski.

Bezrobocie, bieda, brak nadziei nie którzy przez całe życie pracowali nagle to wszystko tracą, w Polsce czy takiej Portugalii, wielu młody wyjechało zagranice i to muszą zarabiać na siebie i na swoje rodziny w swoim kraju, jak moja przyjaciółka jej mąż pomaga swoim rodzicom przez kryzys stracili wszystko.

W Polsce też nie jest lepiej jak moim rejonie, upadek zakłady 20 lat moje miasteczko było wielkim przemysłem towary trafiały nawet do Ameryki czy nie które elementy stadionu narodowym w Warszawie do od mego miasta jest.

Dziś większość wyjedzą stąd i na stałe wielu młody, nie mojej zdrowie sam wyjechałbym, ale nie mam szans na to.

Tylko nadzieja jaka nawet na politycy, każda mydli oczy, w tych czasie rodzą skrajne grupy które wmawiają kłamstwa, historia zna takie histerie zawsze źle kończy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz