wtorek, 9 lipca 2013

Drugi piosenkarz country który jest gejem


Steve Grand, który jego hit "All-American Boy" video premiera w zeszłym tygodniu, ponad prawie pół miliona wyświetleń ma film, wykonał piosenkę w Chicago Joynt w sobotę, wideo poniżej.

Niektóre media twierdzą Grand jest pierwszym gejem piosenkarzem country, a tak naprawdę nie jest jednym z pierwszych, pierwszy kanadyjski piosenkarz country Drake Jensen.

Dodam też jest lesbijki jak najbardziej sławna piosenkarka country Chely Wright, która z swoją żoną została rodzicami dwójkę dzieci.

Wyznaje że po raz pierwszy w swoim życiu, naprawdę, czuję, nie ma czego wstydzić siebie za kim jest. "Byłem tak przerażony, chłopaki". "Nie miałem pojęcia, jaka będzie reakcja na mój film ... Byłem tak przerażony, że chciałem zestrzelić. Bałam się, że nie będzie w stanie spłacić mój dług karty kredytowej z sesji wideo, też stanie płacić czynszu i ostatecznie wyrzucony byłbym z mojego mieszkania. Bałam się moi rodzice wstydziliby się mnie. Bałam się że stracę pracę."

Twierdzi, choć wzrost odsłon wideo i natychmiastowy uwagi prasy na jego temat, on jest najbardziej koncentruje się na fanach, którzy są związanych z jego utworem.

Wśród tych fanów jest nastolatek Dan Williams, który napisał na YouTube pod piosenką: "Muszę powiedzieć, że dla nas nastoletnich gejów z prowincji, konserwatywny, i na wsi, takie filmy jak ten, pokazuje prosty czystych, prawdziwych i wyrażenia emocji. Jestem tylko małej wsi 600 osób, a nawet jeśli utwór ma nieco smutną wiadomość, to nadal sprawia, że ​​czuję, że nie jestem sam, a ja nie mogę ci podziękować za poświęcenie czasu na zrobienie tego filmu."

Grand pisze, mimo że nie zna ich osobiście, "ale my jesteśmy są połączeni w sposób szczególny ... nasz ból i nasze tęsknoty." "Dziękuję za bycie razem, dla siebie i dla tych, którzy czują ból ... wszystkich tych, którzy są odważni i wszyscy tych, którzy chcą, aby ten świat trochę mniej samotni." (Gay Star News)



(źródło)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz