środa, 31 lipca 2013

Ploty: Piasek w Sopacie z ukochanym?, aktorka z siódmego nieba rozebrała się, ET: plotki showbiznesu



Piasek na plaży Sopockim z tajemniczym chłopakiem, czy to jego nowy ukochany? - Plotek.pl.

Andrzej Piaseczny jest gejem to w zasadzie żaden news. Portale plotkarskie szeroko rozpisywały się o jego 5-letnim związku z Michałem Pirógiem, mówił.

- Przez pięć lat byłem bardzo mocno związany z kimś, kto wydawał się idealny do tego, byśmy się mogli razem zestarzeć. Rozstanie z tym człowiekiem wyzwoliło we mnie paniczną niemal potrzebę znalezienia kogoś bliskiego. Teraz, natychmiast! To minęło na szczęście. Doceniłem bycie samemu. I na razie mieszkam sam, ale nie chciałbym tego do końca życia. Wiem, że moje poszukiwania domu, przeprowadzki, to może być trudność dla partnera.

Mackenzie Rosman znana z chrześcijańskiego serialu siódme niebo, rozebrała dla Maxim

Entertainment Tonight: Leah Remini o opuszczeniu Scjentologię. One Direction ... i inne plotki showbiznesu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz