piątek, 11 lutego 2011

Polska homofobia

 Kronika homofobii politycznej w III i IV RP: "Słowa posła, który radośnie i szczere wyznał: ''Z gejami dajmy sobie spokój, ale z lesbijkami, to chętnie bym popatrzył'' nie przystają poważnemu politykowi. Ale wielu polityków nie rozumie, czego mówić nie wypada. Oto przykłady najbardziej bulwersujących wypowiedzi na temat homoseksualizmu.

Wiceminister zdrowia w rządzie Jana Krzysztofa Bieleckiego Kazimierz Kapera w 1991 r. oświadczył, że homoseksualizm to zboczenie, które należy leczyć. Po dwóch miesiącach urzędowania wyleciał za to z rządu.

Wypowiedź z 2000 r., Michał Kamiński był wtedy w ZChN. Dziś jest politykiem europejskim - posłem do Parlamentu Europejskiego wybranym z list PiS, a ostatnio założycielem i jednym z liderów ugrupowania Polska Jest Najważniejsza.

22 października 2003 r. na posiedzeniu komisji śledczej badającej aferę Rywina Adam Michnik powiedział, że ''bikiniarze chodzili w kolorowych skarpetkach''. - Mówi się, że pedały też - dopowiedziała posłanka SLD Anita Błochowiak. Później przepraszała.

2006 r. Wojciech Wierzejski (LPR): ''Środowiska homoseksualne programowo zainteresowane są upowszechnianiem postaw dewiacyjnych wśród młodzieży, oraz - co gorsza - powiązane są ze światem quasi-przestępczym o charakterze m.in. pedofilskim - napisał do szefa MSWiA Ludwika Dorna i szefa Ministerstwa Sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry. - Poza drobnymi wyjątkami, niemal każdy pedofil jest homoseksualistą czynnym lub mającym jakąś aktywność homoseksualną w przeszłości - przekonywał dziennikarzy.

Maciej Giertych, były europoseł LPR: - Homoseksualizm nie jest stanem wrodzonym. To defekt nabyty w drodze wychowania. Ludzie, którzy uważają, że homoseksualizm jest normalnym stanem i chcą głosić tę opinię, czy też to, że sami są aktywnymi homoseksualistami, powinni być trzymani z daleka od zawodów, gdzie mogliby wywierać wpływ na nieletnich. Zdecydowanie nie chcę, aby nauczyciele promowali w szkołach swoje nieuporządkowane obyczaje seksualne - napisał w 2007 roku w książeczce ''Wartości europejskie''.

 Roman Giertych jako wicepremier i minister edukacji uzasadniał projekt nowelizacji ustawy oświatowej zakazującej propagowania homoseksualizmu w szkołach: - Na takiej samej zasadzie jak organizacje komunistyczne czy faszystowskie nie miałyby brawa przychodzić do szkoły i mówić pogadanek o swoich postawach. Po prostu nie. To nie jest miejsce na tego typu prezentacje.

Ewa Sowińska (LPR) jako Rzecznik Praw Dziecka zasłynęła w 2007 r. rozważaniami na temat orientacji seksualnej jednego z bohaterów popularnej bajki Teletubisie. - Sprawa jest niezwykle delikatna, bo ta bajka jest wyjątkowo przez dzieci lubiana. Mnie się zdarzyło kiedyś obejrzeć jeden z odcinków i muszę przyznać, że te postaci wydały mi się bardzo sympatyczne. Jest jednak prawdopodobnie problem jednej z postaci. Zauważyłam, że Tinky Winky ma damską torebkę, ale nie skojarzyłam, że jest chłopcem. W pierwszej chwili pomyślałam, że ta torebka musi temu teletubisiowi przeszkadzać. Taki balast niepotrzebny. Później się dowiedziałam, że w tym może być jakiś ukryty homoseksualny podtekst - mówiła w rozmowie z ''Wprost''.

Jerzy Skoczylas, radny miejski we Wrocławiu i członek kabaretu ''Elita'': ''Kategorycznie protestuję przeciwko wykorzystywaniu mojego nazwiska w promowaniu dewiacji seksualnych i zboczeń. Żądam przeprosin! Zamieszczona przez wasze pismo informacja uwłacza mojej godności, poglądom i w najwyższym stopniu narusza moje przekonania religijne''. To słowa z listu do ''Gazety Wyborczej'' we Wrocławiu, gdy ta na 1 kwietnia w primaaprilisowym tekście napisała, że Skoczylas jest zwolennikiem wprowadzenia we Wrocławiu związków partnerskich. Młodzieżówki SLD i SdPl przyznały mu potem tytuł Homofoba Roku 2008.

Artur Górski (PiS) w Sejmie, luty 2009 r.: - Homoseksualizm nie powinien być uważany za zwyczajną skłonność do grzechu, gdyż przewyższa je wszystkie w nikczemności.

2010 r. Elżbieta Radziszewska (PO), minister ds. równego traktowania zrobiła swojemu rozmówcy na wizji ''outing'', wytykając, że jest gejem. - Jeśliby na przykład pan Śmiszek, kiedy wiadomo, że jest członkiem społeczności osób homoseksualnych, jest aktywistą Kampanii przeciw Homofobii i jest tajemnicą poliszynela, kto jest partnerem pana Śmiszka... - wypaliła ku zaskoczeniu samego Śmiszka. Organizacje pozarządowe i SLD zażądały od premiera jej odwołania. Została.

O. Tadeusz Rydzyk na antenie Radia Maryja, maj 2010 r. ujawnia skąd się bierze homoseksualizm w kościele: ''Geje - księża biorą się stąd, że homoseksualiści pchają się do seminariów, żeby zniszczyć kościół od środka. Zupełnie jak za komuny agenci''.

Jan Gierad: To jest obrzydliwe, jestem przeciwny gejom i lesbijkom. Nawet koza z kozą, pies z psem tego nie robią - mówił o związkach homoseksualnych Jan Gierada, kandydat na prezydenta Kielc Anno Domini 2010. I rozdawał serca do ćwiczenia mięśni rąk.

Poseł PO Robert Węgrzyn w TVN24, luty 2011 r.: - Z gejami to dajmy sobie spokój, ale z lesbijkami, to chętnie bym popatrzył. Natura ludzka i człowiek jest tak skonstruowany, że powinien żyć w związku partnerskim zgodnie z naturą właśnie, to jest pogwałcenie praw natury.

Ja jeszcze dodam że w polsce, homofobia jest na każdym szczeblu polityce, show biznesie, księża, media itp.  Czy lewica czy prawica polsce jest wszędzie homofobia. 

Uchwalona przez Sejm ustawa dotycząca prawa prywatnego międzynarodowego otwiera furtkę nie tylko do zawierania małżeństw homoseksualnych. Po legalizacji związków przyjdzie czas na adopcję dzieci przez pary tej samej płci - uważa poseł PJN Paweł Poncyljusz.

Jarosław Gowin: Nie, to zupełnie nie o to chodzi, jaki jest mój stosunek do gejów. Natomiast czym innym jest stosunek do konkretnych ludzi, a czym innym stosunek do konkretnego zjawiska. Homoseksualizm uważam za, czy praktykę homoseksualną uważam za naganną moralnie.
 Grzegorz Napieralski, na temat małżeństw homoseksualny:
Korwin-Mikke: "Słowo na G kojarzy mi się z gównem", "geje banda chamów"
 Jarosław Kaczyński o homoseksualistach:
 Reportaż z programu Interwencja Polsatu o księdzu Rafale Trytku, jawnie nawołującym do nienawiści wobec homoseksualistów.
Stachursky o gejach w szkołach
Joanna Najfeld nie podaje ręki Jackowi Adlerowi:
Jan Popielarski w swoim programie non stop poniżał osoby homoseksualne.
 Leszek Bubla, polityk oskarżany był przez różne środowiska o szerzenie rasizmu, antysemityzmu, znieważanie religii, tożsamości kulturowej Żydów i ich samych jako narodu, oraz o nakłanianie czytelników do czynnej, wrogiej postawy wobec przedstawicieli społeczności żydowskiej.
Janusz Kochanowski: Nie róbmy przedstawienia ze ślubem, z wiankiem, który coś ma parodiować
Konrad Szymanski "Nie można zmuszać państw do uznawania związków partnerskich"
Stefan Niesiołowski“Niech Ci, którzy walczą o prawa gejów, niech jadą do Iranu, bo tam rzeczywiście homoseksualiści są prześladowani.”

 Pieronek Tadeusz: Akty seksualne homoseksualistów wykluczają ich z Królestwa Bożego Homoseksualizm, kiedy przekłada się na akty seksualne, jest wbrew naturze i jako taki oddala od przyjaźni Boga i wyklucza z Królestwa Niebios. [...] Zatem homoseksualiści, którzy dokonują aktów tego rodzaju, zgodnie z listem, nie wejdą do Królestwa Niebios, chyba żeby okazali skruchę lub dzięki miłosierdziu Boga, który może wszystko i któremu nie należy nigdy wyznaczać limitów. [...] To nie znaczy jednak, że nie należy szanować godności homoseksualisty i stosować niesprawiedliwą dyskryminację. [...] Jeśli homoseksualiści powstrzymują się przed takimi aktami, to nie obrażają Boga. Prawdziwy problem wynika z popełniania aktów nienaturalnych. Niech będzie jasne, że normalny i niegrzeszny stosunek seksualny to ten między mężczyzną a kobietą i basta.

Najman Marcin “Jestem tolerancyjny, ale nie do tego stopnia, żeby pedał spał ze mną w sypialni” “Tu będzie miał specjalne warunki. Szkołę życia dostanie. Wyleczymy go z tego pedalstwa, wróci normalny”“Jeśli chodzi o Michała… Nie jestem pewien i już. Dlatego później już nie spałem w tej sypialni. Ja naprawdę nie mam nic do gejów, tylko nie lubię przebywać w ich towarzystwie”.“Jestem tolerancyjny. [...] Dla mnie homoseksualizm jest chorobą. To jest choroba, to trzeba leczyć. To nie jest normalne.”

Onyszko Arkadiusz “Myślę, że Polska nie jest jednak gejowskim państwem, że u nas jest jeszcze normalnie. Grożą mi interwencją w PZPN? Na szczęście prezes Grzegorz Lato nie jest gejem, to znaczy mam nadzieję, że nie jest i nie ulegnie ewentualnym naciskom. Ludzie, no nie dajmy się zwariować! [...] Przecież ja nigdy nie powiedziałem, że chcę ich bić, mordować, gardła im podrzynać. Ja tylko mówię, że mnie się to nie podoba, że nie chcę widzieć dwóch facetów całujących się na ulicy albo “latających” na golasa po centrum Warszawy w jakimś pochodzie czy paradzie. A poza tym obawiam się, że ich żądania będą coraz większe. [...] W Danii jest tylko kwestią godzin wprowadzenie zgody na adopcję dzieci przez homoseksualistów. Czy to jest normalne? Moim zdaniem nie i mam prawo wyrazić swoją opinię. W kraju, w którym 90 procent obywateli jest katolikami, nie będę chyba szykanowany za szczerość i swoje poglądy. [...] Z chwilą przekroczenia polskiej granicy przestaję już rozmawiać o gejach. Dość tego! Muszę się skupić na tym, żeby pomóc Odrze utrzymać się w lidze.”

Ks. Robert Nęcek W związku z organizowanym po raz kolejny w Krakowie „marszem tolerancji”, pragnę wyrazić daleko idące zaniepokojenie. Choć z pozycji prawa parady są dozwolone, to jednak z punktu widzenia moralnego są one nie do zaakceptowania. Towarzyszy im agresywna propaganda. Wbrew bowiem głoszonej tolerancji, marsze te przyjmują postać prowokacji. Stają się formą promocji homoseksualnego stylu życia, który nie ma żadnej przyszłości, gdyż nie jest w stanie zabezpieczyć rozwoju społeczeństwa. Patrząc z perspektywy uniwersalnej moralności ideologia gejowska jest nie przyjęcia. Jednocześnie Kościół odcina się od wszelkiego typu przemocy brutalnie atakujących homoseksualistów. Środkiem działania Kościoła jest dialog prowadzony w oparciu o prawdę.

Brudziński Joachim “Nie wiem [co się stało z panią Sobecką], tym bardziej jeżeli się przyjrzeć, kto tworzy Libertas w innych krajach, np. w Danii – jakiś zadeklarowany gej o “homoseksualisto-libertyńskich” poglądach liberalnych - co on znajdzie u boku?”

Lech Kaczyński: Gdyby ten rodzaj podejścia do życia seksualnego promować na wielką skalę – zniknąłby gatunek ludzki. Wśród moich najbliższych przyjaciół są osoby dotknięte tą odmienną orientacją seksualną, ale cieszą się pełnią praw, są w stanie się rozwijać w wielu sferach życia. Ta orientacja istniała zawsze, nie wiem dlaczego. Nie zamierzam jednak z tym walczyć, lub zmuszać do terapii. Ale jednocześnie nie uważam, żeby promowanie tej orientacji było właściwe.

Marek Jurek z Prawicy Rzeczpospolitej uważa, że jutrzejsza parada homoseksualistów Europride jest poniżaniem Warszawy i Polski. Polska zamiast być 'pionierem regeneracji moralnej' Europy będzie 'pionierem dekadencji' - dodaje polityk.
 Polacy na temat związków homoseksualnych:
W skutek homofobii Sebastian został pobity przez Strażników Miejskich w Warszawie. Wyzywali go i bili za to, że podejrzewali że jest gejem.

  Można pisać wiele, jest u nas problem, już w szkołach się mówi się "pedał", nowe pokolenie jest uczone nienawiści do osób homoseksualny. Czas zrobić coś tym edukacja edukacja trzeba i non stop mówić, tak dalej pójdzie że dojdzie do tragedii, morderstw. Zaczynach się od słów kończy się na czynach. Też nie my LGBT wszyscy zjednoczmy się przeciw nienawiści, narażę wychodzi nam tylko kłótnie, no jak w całej polsce. Mniej kłótni więcej rozmawiania, my polacy nie podtrawimy rozmawiać też polska zawiść i próżność pycha nas zabija. Nas środowisko LGBT, polityka, kościół itp.Czas zrobić porządek i otworzyć oczy szeroko na problem. Jako więżący wiesze że kiedyś u nas będzie normalnie i inny krajach, przy pomocy miłości dobro wygra, a nienawiść zniknie. Modlimy się do Naszego Pana Jezusa żeby serca naszym wrogom przemienił z skały na serce normalne.

1 komentarz:

  1. Bardzo ładny zbiór cytatów. Bardzo dla mnie krzepiący. Należy robić wszystko by nie dopuścić do szerzenia się ideologii lansowanej przez ruchy homoseksualne.
    Ja te 20 lat temu byłem oburzony wypowiedzią pana Kapery. Ale wiele lat później zmieniłem zdanie i znam osoby, które tak samo jak ja pod wpływem nachalnej propagandy homoseksualizmu i tej kretyńskiej ideologii gender, stało się niechętne homoseksualistom, nie jako ludziom, ale jako grupie społecznej domagającej się jakichkolwiek praw, de facto przywilejów.
    Już nie zgodziłbym się na to co lat temu 10 wydawało mi się oczywiste, czyli tzw: związki partnerskie. Nic WAM nie dać, bo zaraz wyciągniecie rękę po jeszcze więcej.
    Możesz, możecie to nazywać homofobią (którą podobno można leczyć, ale homoseksualizmu już nie). Jest mi to obojętne. Nie zależy mi na waszej opinii.
    Moja postawa jest podyktowana oporem przeciwko przemianie kulturowej, którą próbujecie przeforsować. Ludzie mają uznać za rzecz oczywistą, że dwóch mężczyzn lub dwie kobiety, tworzą rodzinę i na dodatek popadają w śmieszność obnosząc się z atrybutami małżeństwa. Tak, jesteście śmieszni usiłując ze swojej skłonności uczynić wartość samą w sobie, która chcecie podnieść do istotnej wartości kulturowej.
    Tak, gdy widzę w tv dwóch facetów imitujących małżeństwo, to mnie na śmiech zbiera, tak to głupio i żałośnie wygląda.
    I to Was właśnie boli, że ludzie widzą tą waszą śmieszność, że jeszcze się bronią przed przyjęciem na normę celebracji waszych skłonności.
    Mnie wasze skłonności nie przeszkadzają, nie obchodzą, nie brzydzę się Wami, nie lękam się was jako poszczególnych osób, ludzi. Jednak jak wyżej napisałem nie akceptuję demolowania kultury i naturalnego kształtu społeczeństwa, który jest podstawą stabilności społecznej. To co Wy proponujecie w warstwie ideologicznej to kolejna odsłona lewicowej utopii, o tym jak to można zmienić budowę społeczeństwa i uczynić je lepszym. Brednie.
    Jestem ateistą, byłem dość liberalny obyczajowo, aż mi ukradliście tęczę i zrobiliście z niej sztandar nowej rewolucji, jeszcze głupszej niż poprzednie. Byłem nawet trochę antyklerykalny, a teraz sprzymierzę się z każdym duchownym.

    Jac

    OdpowiedzUsuń