wtorek, 15 lutego 2011

do postu "Wkrótce odejdę dam gdzie już nie doświadczę bólu i poniżania" dziękuje wszystkim którym dali trochę nadziei mi, przykro mi tak na prawdę mi jest potrzebna pomoc tylko ja nie potrawie prosić o nią dziś rano kiedy czytałem od was emaile bardzo dziękuję grupie WIT,  Prosie naszego Chrystusa żebym pomógł mi i podniósł. Panie Boże wszechmocny proszę cie o Pomoc w mych słabościach które napotykają mnie tym momencie i ciężko mi z nimi sobie dać rade. wierze w Twa moc o Drogi Panie i Błagam o wszelka pomoc z twej laski a będę modlił się o nią całym sercem.

3 komentarze:

  1. Darku, dobrze że jesteś. Dobrze, że piszesz. Odzywaj się do nas jak najczęściej. Czuwamy z Tobą, przyjaciele z WiT

    OdpowiedzUsuń
  2. glowa do gory kolego. bardzoej niz chrystusie skupilbym sie jednak na sobie i realcjach z innymi ludzmi. i jesli jestes ponizany to masz dwa rozsadne wyjscia: albo spusc wpierdol temu komus albo to zupelnei olej. nie pozwol by jakas byle menda byla dla ciebie kims z kogo zdaniem sie liczysz. ty na serio nie masz swiadomosci ze jestes wartosciowym czlowiekiem?!?! to zrozum to w koncu! jakies homofobiczne szuje moga ci co najwyzej zrobic laske. lej na takich cwokow.

    OdpowiedzUsuń
  3. My to mamy przerąbane od dwóch lat jestem z swoim Misiek. Marzymy o tym, że w końcu finansowo będzie nas stać na wspólny wynajem. Kurde nawet przyjacielom nie umiem powiedzieć, że jestem gejem i mam chłopaka. Boje się takiego wspólnego zamieszkania, że będzie o dwóch facetów mieszka razem. Kurde co my tym ludziom takiego złego robimy, nikogo nie krzywdzimy przecież. Darek nie poddawaj się :))) Będzie dobrze :) Blog super. Pozdrawiam. Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń