sobota, 7 września 2019

Wieści z Instagramu: Love is Love, Gays With Kids, Gus Kenworthy, KPH, Mj Rodriguez ...






















Wyświetl ten post na Instagramie.

To zdjęcie z 2015, gdy bezsprzecznie wyglądałem najlepiej w życiu, bo biegłem na siłownię po każdym zjedzonym ciastku i miałem obsesję na punkcie swojego ciała. Na tym zdjęciu wciągałem brzuch, którego nie miałem. Byłem dość nieszczęśliwy, bo ani nie mogłem sobie zjeść tak jak lubię, ani nie wyglądałem tak jak ideał lansowany na Instagramie i appkach randkowych, cały czas porównywałem się z innymi i oczekiwałem walidacji od obcych ludzi. Teraz mam 10 kg więcej i jest mi smutno tylko wtedy, gdy nie mieszczę się już w ulubione spodnie (jak te ze zdjęcia) 💁🏽‍♂️ I pewnie zaraz znowu schudnę (pobożne życzenie), jeśli tak zdecyduję SAM. Nie wiem po co to piszę, ale FB przypomniał mi to zdjęcie dzisiaj i w pierwszej chwili myślę sobie wow, ale dupeczka, a potem przypomniałem sobie, że sprawdzałem wtedy kaloryczność sosu do sałatki w Salad Story, także trochę chora opcja ogólnie. Miłego czwartku!
Post udostępniony przez Piotr Grabarczyk (@grabari.pl)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz