poniedziałek, 4 listopada 2013

Ploty: Matt Bomer i jego mąż w kinie. Ben Cohen w tańcu z gwiazdami.One Direction - Story of My Life. Adam Lambert "Marry The Night". Być gejem w Ameryce ...


Matt Bomer i jego mąż Simonem Halls zostali sfotografowani jak szli do kina  w The Grove w piątek (1 listopada) w Los Angeles.

36-letni aktor nie dawno gościł w programie Live with Kelly i Michael, dzieli uroczą fotką swojej rodziny z Halloween.

 Matt niedawno mówił Entertainment Tonight o nowym sezonie jego serialu White Collar. Dla jego bohatera jest trudny okres. (justjared.com)


Spencer Matthews z programu Made In Chelsea, opublikowano zdjęcie nagiego. Mówi jest "absolutnie upokorzony", że teraz zobaczą go nagiego. Spencer nie ma co wstydzić się. Drugiej strony nie zaprzeczył i nie potwierdził, czy naprawdę to on jest na zdjęciu. Zdjęcie dostępne na OH NO THEY DIDN'T.

Ben Cohen w programie Strictly Come Dancing, szósty tydzień

Klip muzyczny One Direction - Story of My Life

Portia De Rossi miała obawy przed wyjdzie z szafy, nie chciała być lesbijką. "Gdy zrozumiałam, że jestem lesbijką, to moja pierwsza myśl była: nie chcę! Nie chciałam być lesbijką, bo żadnej lesbijki wtedy nie znałam a pojęcie miałam takie, że... lesbijki są dziwne, nienawidzą mężczyzn i są śmiertelnie poważne. Wiem, bez sensu. Nie było wtedy żadnej wyoutowanej lesbijki - gwiazdy, czy polityczki - żadnej lesbijki, którą mogłabym cenić czy podziwiać. I tak zamknęłam swe życie emocjonalne. Gdy występowałam w serialu "Ally McBeal", miałam ciągłe problemy z odżywianiem się. Ludzie postrzegali mnie jako seksowną dziewczynę, a ja byłam przerażona, że odkryją, że jestem lesbijką. W końcu zdałam sobie sprawę, że problemy z jedzeniem mają psychiczne podłoże. Zrozumiałam, że nie wyzdrowieję, dopóki będę ukrywała moją seksualność, to, kim jestem" - powiedziała Portia de Rossi w wywiadzie telewizyjnym ('The Conversation with Amanda De Cadenet').

 Portia wyoutowała się w 2005 r. - kilka miesięcy po tym, jak poznała Ellen DeGeneres. W 2008 r. zakochane panie wzięły ślub Replika


Adam Lambert "Marry The Night" od Lady Gagi piosenka, klip muzyczny wersja Glee


Klip muzyczny David Bowie - Love Is Lost

Honey Boo Boo i jej rodzinka przebrali się za Kardashian rodzinę

Tygodniowe ocenzurowane momenty programów telewizyjny

Być gejem i lesbijką w Ameryce


Entertainment Tonight: plotki showbiznesu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz