czwartek, 28 listopada 2013

Piosenkarz zapozował dla gejowskiego magazynu



31-letni Ritchie Neville przyznał, że w czasach największej popularności 5ive wokaliści zespołu dostali odgórny zakaz ściągania koszulek podczas sesji fotograficznych.

"Nigdy się nie rozbieraliśmy. Takie zasady panowały w naszym zespole. Nie ściągaliśmy koszulek, bo robiły to wszystkie inne boysbandy. Ale to nie tak, że wstydzę się swojego ciała. Jeżeli świeci słońce, to chętnie złapię trochę opalenizny" - powiedział wokalista.

"Już jako dzieciak nienawidziłem, gdy ciotki i znajome mamy zachwycały się mną i mówiły; 'Czyż on nie ma pięknych oczu?'. Dopiero później zacząłem to akceptować, ale jestem ostrożny" - powiedział.

Na koniec Ritchie Neville skomentował plotki na temat swojej orientacji seksualnej.

"Wiele osób sądziło, że jestem gejem. Widziałem niedawno komentarze w internecie, w których ludzie byli zaskoczeni faktem, że jestem heteroseksualny. Oznacza to, że przez prawie 20 lat myśleli, że jestem gejem. Zresztą faceci próbowali mnie uwodzić przez cały ten czas" - skomentował - interia.pl


Big Brother uczestnik Dan Neal rozebrał się dla GT, dochód sprzedaży nagi GT zostanie przeznaczone na National AIDS Trust.


Robin Windsor, Alex Reid, Jake Quickenden też rozebrali się na rzecz cele charytatywne. www.gtdigi.co.uk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz