sobota, 30 listopada 2013

Sir Ian McKellen żałuje że nie ujawnił wczesnej. Lady Gaga i RuPaul: Fashion, Kinky Boots musical, podczas parady Dziękczynienia, Klasyka Will i Grace ...


Thomas Roberts i jego mąż Patrick Abner, z okazji Święta Dziękczynienia, w koszulka HRC przeciw homofobii rosyjskiej.

"Owszem, jednej rzeczy żałuję odnośnie mojego coming outu - że go nie zrobiłem wcześniej. Miałem 49 lat, w Wielkiej Brytanii własnie wprowadzano zakaz "propagandy homoseksualnej" (zniesiony w 2000 r. - przyp. red.) - byłem tym tak oburzony, że się wyoutowałem. Przy tej wściekłości coming out okazał się nawet łatwy. (...) Teraz żyję w kraju, w którym prawo już nie dyskryminuje gejów i lesbijek. Czuję się przez mój kraj akceptowany - zresztą, do cholery, najwyższy czas! A ponieważ ciągle pracuję i jestem zdrowy, to jestem tak szczęśliwy jak nigdy przedtem" - powiedział 74-letni sir Ian McKellen (m.in. Magneto w "X-Men" i Gandalf we "Władcy pierścieni" i "Hobbicie") w nowym wywiadzie dla "Men's Journal". Aktor zrobił publiczny coming out prawie dokładnie 25 lat temu.

Klip muzyczny Lady Gaga i RuPaul: Fashion

Kinky Boots musical, podczas parady Nowojorskiej Dziękczynienia

Klasyka Will i Grace: jak Jack ujawnia jest gejem do swojej matki podczas Święta Dziękczynienia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz