sobota, 23 listopada 2013

Specjalne znaczki pocztowe sławnych wegetarianów, od PETA



Grupa praw zwierząt PETA stworzyła limitowaną kolekcję znaczków pocztowych na cześć sławnych wegetarianów w tym wybitnych osób LGBT takie jak Alan Cumming, Ricky Martin, Sara Gilbert i Morrissey.    

Wśród inny jest projektantka mody Stella McCartneyi też jej ojciec Paul McCartney, aktorka i komik oraz zwolenniczka LGBT praw Sarah Silverman. Russel Simmons ojciec hip hopu który też jest wielkim przyjaciele LGBT. Aktorka z znana z serialu Siostra Jackie, Edie Falco.

Ricky Martin mówi o swoim wegetatywnie. "Dwa lata temu, jeśli byś zapytał mnie: "Czy chcesz zostać wegetarianinem? Byłbyś szalony. Uwielbiam mięso!" ... Ale dziś Ja nie jem mięsa wcale i czuję się niesamowicie. ... Mój cholesterol jest stabilny .... Mój umysł jest jaśniejszy, lepiej śpię, moja energia jest tam, gdzie powinna być."

Więcej na stronie PETA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz