czwartek, 28 listopada 2013

Ploty: Cyndi Lauper dla Rosji. Trener z The Biggest Loser, wychodzi z ukrycia wyznaje jest gejem. Jacek Poniedziałek w świat się kręci. Oscar Wilder - Perdido Sin Èl ...


Cyndi Lauper w akcji Human Rights Campaign na rzecz praw ludzi LGBT w Rosji.

Klip muzyczny Oscar Wilder - Perdido Sin Èl, kolumbijski piosenkarz powraca z nową piosenką sin el Perdido (zagubiony bez niego), w którym mówi o miłości między dwoma mężczyznami.



Plotek.pl: Radomir Szumełda 27 listopada 2012 roku na Facebooku napisał, że jest gejem. Dziś mówi, że jego obecne życie wygląda znacznie lepiej niż kilka lat temu.

Właśnie przypomniało mi się, że dziś w nocy minie rok od mojego wpisu, który znacząco zmienił moje życie. Nic to, że po znacznej dawce alkoholu... Tak naprawdę dopiero wtedy stałem się wolny. Nie żałuję tamtej nocy. Wszystkim, którzy w tym czasie byli ze mną, wspierali mnie, bardzo, bardzo dziękuję :) - napisał na Facebooku.

Szumełda swoim bliskim znacznie wcześniej przyznał się do swojej orientacji. Miał wtedy 26 lat.

Powiedziałem o tym swoim tradycyjnym, wierzącym rodzicom. Nie spodziewałem się ich takiej reakcji, a przygotowywałem się na różne scenariusze. Mama powiedziała mi: "Dlaczego powiedziałeś to dopiero teraz?! Myślałeś, że będziemy cię teraz mniej kochali, czy co?" - wyznał w "DDTVN".

Jacek Poniedziałek w świat się kręci, faszyzm i rasizm kościoła katolickiego


Książe William śpiewa z Jon Bon Jovi i Taylor Swift

Jim Parsons gościł u The Tonight Show with Jay Leno


Trener z programu The Biggest Loser, wychodzi z ukrycia wyznaje jest gejem


Entertainment Tonight: plotki showbiznesu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz